Gilera RunneR club-za nas tRRkace...

Obzirom na rast Runnera u svim segmentima (velicina, tezina), dali smatrate da bi u iducem modelu na


  • Total voters
    107
kneza92 said:
A koliko ti je sad max brzin koju postizes sa 200 ccm ?   :misli:
oko 130 po km/h po celeru stvarnih 120 km/h to je premalo za otvorenu cestu kojom ja najviše vozim  :wink:  (y)
 
banley said:
oko 130 po km/h po celeru stvarnih 120 km/h to je premalo za otvorenu cestu kojom ja najviše vozim  :wink:  (y)

Uf nesto mi to malo , ja sam imao speeda 100 ccm i fabricki je isao 100 km/h.

Kako navlaci jel' mu hvali snage?
 
tako sam i ja mislio ali nije to tako kako ti kažeš.

skuter je motor, po tebi bi onda kawac od 750 trebao iči 750km/h bez ikakvih promjena.

prvo i osnovno ccm ti nisu bitni za brzinu.

250ccm skuter ti ide max 130 tvornički ali mu je zato potrošnja niža od 100/125ccm skutera koji idu isto 130km/h.

bitna politika proizvođača je sklad brzine/potrošnje/snage nekog motora ili skutera.
 
negdje se mora uzeti da bi se negdje dodalo.

najviše se uzima na brzini a najmanje na potrošnji a dodaje se snazi da bi mašina mogla biti rastezljiva
 
banley said:
potpisujem
vidiš na primjer honda sh ima 300 cc ima 27 ks i po tvornici ide 145 km/h a piaggio ima 300cc  22,5 ks i po tvornici 130km/h

Da te pita kad si iskusan toliko...kad bi stavio na gileru runner 200 ST auspuh
4road leovinci da li bi mu skodio i sta bi dobio tim osim zvuka?
 
:blink: jel imas ti st-a uopce? ako samo auspuh stavis gore jos ces i izgubit, bez podesavanja gubis na performansama ako ga nastelas neces nista izgubit i bit ces u + samo za zvuk  :wink:
 
Robi_PU said:
:blink: jel imas ti st-a uopce? ako samo auspuh stavis gore jos ces i izgubit, bez podesavanja gubis na performansama ako ga nastelas neces nista izgubit i bit ces u + samo za zvuk  :wink:

Nemam  :moli: ali ga kupujem pocetkom marta a nisam upucen bas nesto u to ... znaci sta trebam postelati
da nebi stetilo motoru? Ako nije problem da mi pomognes?
 
kneza92 said:
Uf nesto mi to malo , ja sam imao speeda 100 ccm i fabricki je isao 100 km/h.

Kako navlaci jel' mu hvali snage?
oduzmi bar 10km/h koliko u prosjeku kradu satovi!i moja sr50 je isla 100 po satovima kad sam stavio auspuh ,a kad sam sa gps-om mjerio je ispalo da jedva 90 navuce!!!!kako pise vec za onog tko ga zna vozit je dovoljno i ja djelim to misljenje s obzirom na nase ceste i velicinu kotaca!ipak je to skuter!!!!
 
nova linija vxr krade 13 km tj kad idem 133km/h po celeru idem 120 stvarnih kilometara mjerio sam gps  :wink:  (y)
 
mislim da je svaki brzinomjer "sam za sebe" , prijatelju na satu 130 -po gps-u 122.
ali mislim da noviji u pravilu malo više kradu, kao i oni prvi vxr-ovi kojima bi pisalo 140 po satu,a imaju kraću getribu  :mrgreen:
 
mrcina said:
tako sam i ja mislio ali nije to tako kako ti kažeš.

skuter je motor, po tebi bi onda kawac od 750 trebao iči 750km/h bez ikakvih promjena.

prvo i osnovno ccm ti nisu bitni za brzinu.

250ccm skuter ti ide max 130 tvornički ali mu je zato potrošnja niža od 100/125ccm skutera koji idu isto 130km/h.

bitna politika proizvođača je sklad brzine/potrošnje/snage nekog motora ili skutera.

Nemojte ni zaboraviti međuubrzanja i sprint - tu je primjerice VXR prilicno jak.

Povise 110 km/h - nije to vise njegovo podrucje za ganjazu, iako se moze lijepo voziti otvorenom cestom.
 
meni dojde kazaljka na preko 120,ali ona je na istom mjestu dali je uzbrdo ravno ili nizbrdo pa me to malo cudi !po meni bi bar malo trebala imat razlike uzbrdo nizbrdo!
 
biker4life said:
Nemojte ni zaboraviti međuubrzanja i sprint - tu je primjerice VXR prilicno jak.

Povise 110 km/h - nije to vise njegovo podrucje za ganjazu, iako se moze lijepo voziti otvorenom cestom.
ja vidim razliku kad krecem između sr150 koja mi je bolje startala i vxr200 koji ima međuubrzanja ali do 100-105km/h dok mi se u startu ne cini da povuce toliko!!!to je barem moj dojam,mozda sam i u krivu.
 
pula52 said:
ja vidim razliku kad krecem između sr150 koja mi je bolje startala i vxr200 koji ima međuubrzanja ali do 100-105km/h dok mi se u startu ne cini da povuce toliko!!!to je barem moj dojam,mozda sam i u krivu.

Vozio sam 5-6 VXR-a linije '01. - '05. Sa tvojim skuterom je sve OK, jednostavno VXR ima dosta uglađeno i gradskoj voznji orijentirano kvacilo. Zato je start i voznja stani/kreni uvijek glatka i bez trzaja. To je odlicno za every-day uporabu. Vjerovatno je SR-ka (nisam vozio verziju 150) imala nesto sportskije kvacilo vec tvornicki (poput npr. SP-a), pa je zato u samom startu, bez obzira na deficit u snazi, imala nesto bolji "šut", mada vjeruj mi, VXR, pogotovo alu, ima odlicno ubrzanje (i danas među najboljima u klasi), makar se mozda upravo zbog uglađenog kvacila to i ne primjeti.

pula52 said:
meni dojde kazaljka na preko 120,ali ona je na istom mjestu dali je uzbrdo ravno ili nizbrdo pa me to malo cudi !po meni bi bar malo trebala imat razlike uzbrdo nizbrdo!

Ne zamaraj se previse, to je talijan. :wink: :mrgreen: (y)

Krajnja ti je negdje realnih 120 - 125 km/h i to je to, bez obzira sto pise na satovima. :mrgreen:
 
ma ne brinem se ja oko toga koliko ide ,ja zadovoljan sa ovim jos da potrosnju sredim i to je to!sad se smanjila kako mi je spustio iglicu,ali jos nije to to barem kako sam citao i cuo!cisto za informaciju sad imam razliku od nekih 30-40km da vise napravim do rezerve nego u pocetku kad sam skuzio da ta potrosnja zeza!prije mi je palilo na 130km a sad na 165km mi pocne svjetlucat kad naglo kocim!mislim da tu dosta utjece gradska voznja jer ja sam najvise u gradu !
 
da da toga sam svjestan nego zanimljivo da je kazaljka na identicnom mjestu pri krajnjoj brzini bez obzira dali je uzbrdo ili nizbrdo,to me podsjeca na novu sr50 kojoj sat neide preko 80km/h!s njom niz partizanski put ful gas a ona pokazuje 80 :mrgreen:
 
prvo mozda  :mrgreen:  :misli:
a drug, ne znam nekima je odvratno plavo a meni je za sad dobro, kad me prođe idu nazad bijele
ili dok me policija ne udari po đepu  :LOL: