GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Bimba, kada vec pominjes te posebne specifikacije, meni je fabricki dosao Metzeler Z8 sa “C“ specifikacijom zadnje gume (prednja je “M“). Gledao sam malo po internetu i ta “C“ specifikacija je u stvari nista drugo nego BMW verzija “O“ specifikacije koju Metzeler ima standardno u ponudi, a radi se o toj pojacanoj karkasi za teske motocikle.  Kod Roadtec 01 modela je to HWM.
Ono sto je meni cudno je zasto uopste potreba za pojacanom gumom na mom motoru koji ima svega 230kg ? Niti se radi o touring mrcini, niti ima previse kg...
Ima li u mom slucaju potrebe drzati se tih fabrickih, pojacanih specifikacija ili se slobodno moze ici i sa standardnim gumama ?
 
RRi said:
Bimba, stalno čitam na forumu o racing street gumi kako se mora održavati ritam i period zagrijavanja..  Ok za period zagrijavanja ali o kojem se ritmu tu radi? Iz prve ruke,koja je min brzina da se ne ohladi racing street guma?

nije brzina nego tRRenje :mrgreen:

treba po zavojima žuljati da fino poprimi texturu i onda održavati taj tempo

iliti drugim riječima, ako ti vožnja nije pretežno po plominci takva guma nema smisla jer i jedna dobra sportska guma može tu i tamo na plominku, a u svemu ostalome je i bolja (y)
 
RRi ako ti to nešto znači, ja vozim na ST gumama i više puta mi se dogodilo da mi neki "piloti" sa street racing gumama smetaju po plominki :misli:
 
zoki-op said:
RRi ako ti to nešto znači, ja vozim na ST gumama i više puta mi se dogodilo da mi neki "piloti" sa street racing gumama smetaju po plominki :misli:

To griju gume.
:)
 
zoki-op said:
RRi ako ti to nešto znači, ja vozim na ST gumama i više puta mi se dogodilo da mi neki "piloti" sa street racing gumama smetaju po plominki :misli:

Sječam se kada smo se prvi puta vozili skupa, mislim da smo bili ti, ja i warrior sa drugog foruma (išli na cugu sa Vidikovca u M.dragu :misli: ), anyway iznenadilo me kako si "počistio" s-touring gumu (Z6?). Kasnije sam i ja imao nešto slično, BT021 i mogu potvrditi da je i jedna takva guma sasvim dovoljna ako je vozač siguran dok vozi. Evo u privitku slike moje sport-touring gume (prva ugradnja na motoru) i to je tada bila guma 2 generacije unazad, čak niti ne "najnovija". Razrada motora i navikavanje na ravan volan nakon R-a.
 

Attachments

  • 01.jpg
    01.jpg
    869 KB · Views: 226
To ja tvrdim uvik
Tko iskoristi m7 rosso 3 itd na magistrali to je jako jebeni vozac i vjerovatno takvog vanzemaljca nisam sreo .
Pa eto moze mi se javit jer se jos nisam vozio sa vanzemaljcom :mrgreen:
Staza je drugo.
 
Ja se također slažem s vama a posebno sa poštarom..  Nisam imao nikad na svom motoru, vozio jesam na njima dir motor od frenda ali sve je to kratko i bez puno otvaranja gasa...  Primijetio jesam da motor lakše pada u zavoj zbog spicastijeg profila...
Ja sam na DR3 i mislim da ju ne vozim na ful opterećenju ali nisam puno udaljen od toga... 
190 širina, porubljena do samog kraja...
 
Kad netko zna vozit onda mu je na zavojitoj magistrali dovoljan jedan npr. Versys sa ST gumom da prekoči mnoge R-ove sa racing street gumama... vidio sam svojim očima sta je jedan lik sa Transalpom radio pojedincima na R-ovima.

Isto tako rubljenje gume do samog ruba nije pokazatelj agresivnosti u vožnji, koliko sam puta se vozio likovima koji su u nekome zavoju sporiji od mene, a zalegli do poda (bez imalo smicanja s motocikla) i na rubu gume se voze. Da se razumijemo govorim o nekoj sport-touring voznji, nista ekstremno.
 
tibor_zg said:
super sRRočeno dečki

slažem se sa svima

(y)
Ja stvarno mrzim kad je neko cinican i pametnjakovic nadam se da se varam u tvom postu .
Vozio sam i na slickovima i gp cudesima i sta ja znam vec nisam .
Od 2002 sam na velikim motorima i motor mi sluzi iskljucivo za ispusni ventil.
Na motor jedino sidam kad sam u ful opremi i krecem na magistralu.
Vozim jako brzo (ne ponosim se time) ali jednostavno to je nekad jace od mene.
U prosjeku sam trosio dvi garniture guma za sezonu nekad i vise .
U globalu tvrdim da su danasnje gume sve super ako se koriste kako trebaju.
I opet tvrdim da od vrhunske sportske gume kao sto je ross3 m7..... ne triba bolje jer ih rijeeeetki mogu iskoristit.
Kroz 4 misec cu napravit djir do Senja ili Karlobaga pa mozemo napravit krug i poslje na pice i sve ce ti biti jasnije.
Nadam se da sam se prevario u tvom postu  (y)
 
poštar said:
Ja stvarno mrzim kad je neko cinican i pametnjakovic nadam se da se varam u tvom postu .
Vozio sam i na slickovima i gp cudesima i sta ja znam vec nisam .
Od 2002 sam na velikim motorima i motor mi sluzi iskljucivo za ispusni ventil.
Na motor jedino sidam kad sam u ful opremi i krecem na magistralu.
Vozim jako brzo (ne ponosim se time) ali jednostavno to je nekad jace od mene.
U prosjeku sam trosio dvi garniture guma za sezonu nekad i vise .
U globalu tvrdim da su danasnje gume sve super ako se koriste kako trebaju.
I opet tvrdim da od vrhunske sportske gume kao sto je ross3 m7..... ne triba bolje jer ih rijeeeetki mogu iskoristit.
Kroz 4 misec cu napravit djir do Senja ili Karlobaga pa mozemo napravit krug i poslje na pice i sve ce ti biti jasnije.
Nadam se da sam se prevario u tvom postu  (y)

zašto misliš da je meni bitno na kojim gumama se netko brzo il sporo vozi

zašto bi to bilo ikome presuđujući faktor u životu - tuđi motor, tuđe gume, tuđi novci, tuđi izbor

drugi par rukava je to što se svako malo javi neko sa izdrkavajućim polurišpekt nastupom ja sam na tom i tom motoru (obično nego govno koje nije R) na tim i tim gumama namazao nekog eRRkana na full race slickovima koje je platio xy novaca ... koja je jebena kurčeva poanta i smisao takvog trošenja internet prometa osim lječenje kompleksa i nadoštukavanje vlastite ionako nepovratno male kite

neki ljudi si stvarno previše daju do značenja zato jer gle čuda voze motor, buhuhu big fakin deal ... večinom lajbek ekipa, i tu je onda nebitno jel lajbek prek jakne il je u glavi

tako da, da, bio sam ciničan i ne, nisi se prevario, al svejedno ću drage volje s tobom popit cedevitu u Karlobagu jer mi se činiš kolko tolko normalan :jesus: