toecutter said:Update za one koji žele znati
Bio sam naručen za danas u Puli (Briuni pored Yamahe) za atest za auspuhi i maglenke i odradio proces.
Zaključak je donesen da se ne može u jednom atestu napravit sve već se moraju otvoriti i platiti dva atesta (prvi za auspuh plaćam 260,00 HRK , a drugi za maglenke plaćam 250,00 HRK).
Odrađena procedura slikanja, mjerenja buke, zapisivanja podataka, skeniranje dokumentacije maglenki i auspuha itd. i sada čekam što će obzdaniti CVH za dan/dva, pa da mogu na tehnički.
:021:
biker4life said:Dali su maglenke originalne ili aftermarket?
Mislim da sam te vidio, bijeli Triumph?
Ca tij potrebno rec da si gori od Alfe dobro je neko ovdje rekaotoecutter said:Stigla jučer na email obavijest od CVHa da su predmeti spremni za izdavanje na tehničkom pregledu.
Ako ništa drugo onda moram priznati da su brzi.
E sad, neznaš da li je prihvaćeno ili nije pa sam zvao tehnički i kažu da je u redu.
Danas ujutro bio na tehničkom i upisao maglenke i auspuh u knjižicu.
Sta ne traze certifikate za sva ona njasra od konkurence sta ih ljudi ugrađujutoecutter said:Dobro da nisu pitali za crash bar.
Ja iman od Heel firme (iz Poljske), rade više te dodatne opreme za enduraše i tražio sam ih certifikat za crash bar.
Dobio sam odgovor da EU zakon ne propisuje pravila vezane uz crash barove i da za njih ne treba i ne postoji ceritfikat nigdje u EU.
Mislim se ja nigdje ali u HR će tražit barem projekt, kemijsku analizu, ispitivanje na ponašanje u svemiru, čvrstoću na smrzavanje preko -50 stupnjeva itd.....no na sreću nitko niš nije pitao za njih :afro:
Jedino biker4life me šije..on ima i kufere i djevojku upisane
toecutter said:Da bijeli Tiger.
Maglenke su Givi.
Mislio sam te proći pozdravit ali se odužilo sve, pa mi je došao frend iz Pule i išli smo tražit koper za barku pa na cugu u Delfin..uglavnom u 19h sam došao doma
toecutter said:Stigla jučer na email obavijest od CVHa da su predmeti spremni za izdavanje na tehničkom pregledu.
Ako ništa drugo onda moram priznati da su brzi.
E sad, neznaš da li je prihvaćeno ili nije pa sam zvao tehnički i kažu da je u redu.
Danas ujutro bio na tehničkom i upisao maglenke i auspuh u knjižicu.
toecutter said:Dobro da nisu pitali za crash bar.
Ja iman od Heel firme (iz Poljske), rade više te dodatne opreme za enduraše i tražio sam ih certifikat za crash bar.
Dobio sam odgovor da EU zakon ne propisuje pravila vezane uz crash barove i da za njih ne treba i ne postoji ceritfikat nigdje u EU.
Mislim se ja nigdje ali u HR će tražit barem projekt, kemijsku analizu, ispitivanje na ponašanje u svemiru, čvrstoću na smrzavanje preko -50 stupnjeva itd.....no na sreću nitko niš nije pitao za njih :afro:
Jedino biker4life me šije..on ima i kufere i djevojku upisane
Danijel 23 said:Fakat ne kužim ta upisivanja u knjižicu, a pogotovo maglenke. Što je onda sa autima, kamionima......oni imaju umjesto knjižice registrator za upisivanje? Što ako namotoru promjeniš vizir, maglenke, spuh, koferi, žmigavci, vizir, blatobran, ručka brenze i kupluga......gdje bi to onda sve upisali, u knjižicu?
toecutter said:
Za maglenke su tražili i dokumentaciju. Na stranicama od GIVIa ima ono uputstvo za montažu i specifikacija gdje piše da se koristi homologirana žarulja. Radi se o 5 kom. A4 papira koje sam isprintao i predao. Osim toga slikali su i oznake na svjetlima.
Za LED Givi postoji baš i certifikat (za ove halogene ne postoji).
Izgleda da im je ta dokumentacija i slike oznaka bilo dovoljno :afro:
Pijaču čemo nadoknaditi na Vidikovcu
Ja u prometnoj nemam nis upisano [emoji12]prpa said:pitaj alfu on je zakotrljao [emoji38]
diesel power said:Onda ko da nisi radio...
Iliti djabe si krecio