Prednosti i mane Runner 180 SP (General Topic)

evo ovako, da se redovito liva pravo ulje u nju i bez onih sranja paljenja guma, dizanje na zadnje i slicno tome nego onako lipo mirne voznje ponekad pun gas =) nakon koliko km bi treba ovako malo veci trosak ulozit u nju, sto se najcesce kvari
 
a zavisi u kakvom je stanju prosjecna je od 125-130
 
Cuj, uz REDOVITO odrzavanje, do nekih 60 t km nebi trebalo biti problema. Mozda i vise.
Ali, uvijek je pitanje kako su ga cuvali prethodni vlasnici.
Treba naci dobro ocuvan primjerak, a takvih vise gotovo i nema.

Radilice im znaju stvarati probleme, ali nije pravilo, ne prije 35 t km, i ukoliko je pazen i ne vozen previse na zadnjem, nema problema.
Pumpa vode - kad propisa, treba ju zamjeniti, da nebi bilo velike havarije... 300 kn cirka...
Termo grupa - traje vjecno, uz dobro ulje, bez obzira sto je cvajo, Piaggio Big Bore je strasan agregat, brz i pouzdan.
Prekidaci - jedina stvarna slaba tocka - vrlo su losi i ne vole vodu/vlagu... 50-70 kn, ovisno koji...
Stator paljenja - svakih 5-7 godina, ali nije pravilo, trosak 700 kn...

Ali kazem, uz redovito odrzavanje, tocenje dobrog ulja (ful-sintetike naravno) i kvalitetnog goriva, voziti ce SP dugo...
Ima par caka u odrzavanju, SP nije skuter za steci prvo mehanicarsko znanje, karb ne voli neiskusnog stelaoca, remencic pumpe ulja ja mjenjam kad i remen variomata (za svaki slucaj), kocione plocice kontroliraj i mjenjaj na vrijeme, izbjegavaj stalna paljenja na kurblu, nema đabe elektropokretac... ujutro moze, i kad nije duze vozen, ali ne stalno ga tako paliti...

Servisi:
- kontrolni svakih 5 tisuca km
- izmjena remena i rolica - svakih 8-10 t km, ovisno o tipu voznje, itd...

..ako te jos sta zanima...pucaj...

(y)
 
Ulje:
- osobno AGIP City Hi - Tech Ful Sintetic... ima u svakog Piaggio servisa... 85/90 kn litra...
- benz: tocim OMV 100... ne zbog performansi (ne dobije se nista), nego je (mozda) malo cisce od drugih...

- krajnja brzina:
  - po dokumentima 120 Km/h
  - po Internet testovima oko 130 km/h
  - po Moto Pulsovom testu 135 km/h (za model '99. - '01. => 21 KS)
  - znaci oko 120-135 ovisi o svacemu... (odrzavanje, km, stanje remena, tezina vozaca, ulje, godiste masine...itd...)

Od ovih 180ccm 2T imao si:
- 180 FXR ('97. - '98.): bubanj iza, manji tank goriva, ACU na nepristupacnom mjestu, 21 KS...itd...
- 180 SP ('99 - '01.): redizajn plastika, disk/disk, 21 KS, veci tank goriva...
- 180 SP ('01 - '03): opet redizajn, disk/disk, 19 KS (EURO norme), imitacija carbona kod nekih verzija boje...itd...
 
e stari hvala, u vezi ocuvanosti mislim da je ovaj sto ga ja planiram uzet dobro ocuvan, 1. vlasnik, standardne maske, nikad padano, barem tako pise evo stari link pa pogledaj i reci sto mislis =)

http://www.auti.hr/motocikli/skuteri/showAdvert432519.html
 
baljak said:
e stari hvala, u vezi ocuvanosti mislim da je ovaj sto ga ja planiram uzet dobro ocuvan, 1. vlasnik, standardne maske, nikad padano, barem tako pise evo stari link pa pogledaj i reci sto mislis =)

http://www.auti.hr/motocikli/skuteri/showAdvert432519.html

U odnosu na ostale u oglasniku, ovaj je kao iz ducana, bar po slikama. Treba naravno to viditi i uzivo, dokumente, stanje pojedinih dijelova, itd...
Jedino tablica undertail, ali ajde, ako ima servisnu, oprastam... :mrgreen:
I zbog undertail tablice cijena bar 200 kn dole, koliko dođe novi blatobran u Pjađa...
 
ma bit ce meni najbolje da ja dojden po tebe pa da ga ti ides vidit :D jer ja se bas najbolje ne razumim u motore ja znam da cu doci vidit cu ga meni ce to biti san necu ga nista ni pitat osim mu dat papire prijepis i amo dalje :D :D :D :D :D
 
Servisi su ti svakih 5 t km kontrolni...
Preporucam da nakon eventualne kupnje zamijenis potrosni materijal... remen variomata, remen i zupcanik pumpe ulja, rolice, plocice, vidis koliko je star ACU, natocis ulje i benz i gaaas... Također, koliko god iskusan bio, nek barem ovaj servis to ucine u ovlastenom servisu... da ga netko tko je vidio stotine takvih otvorenih pogleda, te vidi sta treba mijenjati... (y)

Ispocetka pomalo, mene je moj skoro dosao glave 50ak km nakon kupovine... pogotovo ako si do sada vozio 50ccm... pomalo s gasom...
Također, pusti tuning i razne savjete... ako hoces malo bolje performanse, samo rolice 13.2g Polini i to je to... pusti ove sustice, sustu, itd...
Ako si malo vise zagrizo, VARIOMAT Polini i odg rolice i to je to... ovo je po slikama super ocuvan primjerak, steta bi ga bilo raskopati... cuvaj ga i nece te uznevjeriti...

EDIT: Greska u pisanju... underline...ispravio...
 
zavisi koji vxr, vxr 200 ima sigurno jacu krajnu od 180 sp, a vec 180 vxr vs 180 sp tu stvarno neznam ko ima jacu krajnu
 
baljak said:
zavisi koji vxr, vxr 200 ima sigurno jacu krajnu od 180 sp, a vec 180 vxr vs 180 sp tu stvarno neznam ko ima jacu krajnu
a jel znas da vxr180 ima vise konja od novog vxr200?
 
e stari hvala na savjetu =) znas li mozda od prilike od tog sto si nabrojia sve koliko bi me to kostalo ? jer motor je sam po sebi dosta skup 15 000 kn nije malo
 
viruj mi stari nije mi ni na kraj pameti bili novi modeli ja sam racunao na ove do 2005 god zadnja serija starog modela
 
baljak said:
ma bit ce meni najbolje da ja dojden po tebe pa da ga ti ides vidit :D jer ja se bas najbolje ne razumim u motore ja znam da cu doci vidit cu ga meni ce to biti san necu ga nista ni pitat osim mu dat papire prijepis i amo dalje :D :D :D :D :D

Podsjecas me na mene, tako sam ja, davno, uzeo svoga... i prosao vrlo dobro...uz puno srece... :mrgreen:
Ja sam ti btw malo van puta... :wink:

Pogledaj:
- dokumente, serijski broj (ispod vozaceve podnice), ako je prvi vlasnik nek' ti pokaze manual i SERVISNU;
- napravi đir, nemoj da ima nekakvih cudnih zvukova, sve mora biti normalno za 14,5 t kn (nemoj ni pasti :mrgreen: );
- parkiraj na centralnu, nek zadnje kolo bude u zraku => uzmi kolo rukom i probaj malo lijevo desno - ako nema vise od 2-3 mm lufta to je ta kilometraza...
- ako su jos i plastike potpuno neogrebane, kupuj (bar ja bih)
- i probaj spustiti cijenu zbog nosaca tablice...
- i nek ti da malo ulja, kad ste vec u điru... :mrgreen:

Cuj, ja te savjetujem s najboljom namjerom, nebih htio da se zajebes, ali po slikama djeluje OK...
Ako ga uzmes, slikama se nadam, u temi "Vas skuter"...
(y)
 
-Remen variomata: 280 kn
-Rolice: 110 kn
-Remen pumpe ulja + zupcanik: mislim manje od 100 kn oboje zajedno...
-Plocice kocnica: 100-i-nesto kn...
-Rad servisera: ne preko 250 kn...valjda... to jedino neznam 100%, ali okvirno tu negdje...

Neznam dali imas vozacku, ali preporucam da ju polozis... ja sam nekada isto bio... s druge strane... :mrgreen: ...polozio pred skoro dvije godine A-kat... ti sada ako imas 18-23.5 godina polazes za A2... preporuka...

Servisiraj ga redovito, odrzavaj, nemoj ga tunirati i farbati doma, i imati ces rijetko ocuvanog SPjca... (y)

 
a stari bili se isplatilo mozda uzet neki 180 sp 2002-2003 god da je motor losiji negdi do 8000 kn da motor dodje i onda ulozit u njega jos 4000-5000 kn u njega, sto kazes na to jeli se vise to isplati uzeti ili ovako odma neki koji je tiptop
 
evo ćitao sam prijašnje postove i neko je napisao da vxr 200 ima jaču krajnu od sp 180 da li je to točno? biker
 
baljak said:
a stari bili se isplatilo mozda uzet neki 180 sp 2002-2003 god da je motor losiji negdi do 8000 kn da motor dodje i onda ulozit u njega jos 4000-5000 kn u njega, sto kazes na to jeli se vise to isplati uzeti ili ovako odma neki koji je tiptop

Kolika je vrjednost dobrog SP  :misli:
 
a mozes naci pristojno dobrog sp-a od 10000-13000 a ovo preko je vec ili je precjenjeno il je preocuvan
 
Ma imam ga vec nego ga nevozim pa me cisto interesirala vrjednost  (y)