Cuj, uz REDOVITO odrzavanje, do nekih 60 t km nebi trebalo biti problema. Mozda i vise.
Ali, uvijek je pitanje kako su ga cuvali prethodni vlasnici.
Treba naci dobro ocuvan primjerak, a takvih vise gotovo i nema.
Radilice im znaju stvarati probleme, ali nije pravilo, ne prije 35 t km, i ukoliko je pazen i ne vozen previse na zadnjem, nema problema.
Pumpa vode - kad propisa, treba ju zamjeniti, da nebi bilo velike havarije... 300 kn cirka...
Termo grupa - traje vjecno, uz dobro ulje, bez obzira sto je cvajo, Piaggio Big Bore je strasan agregat, brz i pouzdan.
Prekidaci - jedina stvarna slaba tocka - vrlo su losi i ne vole vodu/vlagu... 50-70 kn, ovisno koji...
Stator paljenja - svakih 5-7 godina, ali nije pravilo, trosak 700 kn...
Ali kazem, uz redovito odrzavanje, tocenje dobrog ulja (ful-sintetike naravno) i kvalitetnog goriva, voziti ce SP dugo...
Ima par caka u odrzavanju, SP nije skuter za steci prvo mehanicarsko znanje, karb ne voli neiskusnog stelaoca, remencic pumpe ulja ja mjenjam kad i remen variomata (za svaki slucaj), kocione plocice kontroliraj i mjenjaj na vrijeme, izbjegavaj stalna paljenja na kurblu, nema đabe elektropokretac... ujutro moze, i kad nije duze vozen, ali ne stalno ga tako paliti...
Servisi:
- kontrolni svakih 5 tisuca km
- izmjena remena i rolica - svakih 8-10 t km, ovisno o tipu voznje, itd...
..ako te jos sta zanima...pucaj...