Prednosti i mane Runner 180 SP (General Topic)

koja godina ?
 
2002 godina
 
1. Greska u tipkanju ranije... ispravio... http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,107450.msg2303172.html#msg2303172

2.
baljak said:
a stari bili se isplatilo mozda uzet neki 180 sp 2002-2003 god da je motor losiji negdi do 8000 kn da motor dodje i onda ulozit u njega jos 4000-5000 kn u njega, sto kazes na to jeli se vise to isplati uzeti ili ovako odma neki koji je tiptop

Iskreno? Ako imas dovoljno znanja i LOVE za tako nesto, ni tada se nebi isplatio ako zaista ne volis/zelis sarafiti... A ako kupis ovoga ocuvanoga i ako za dva mjeseca napravis krs od njega, onda bolje da si odmah uzeo nekog losijeg pa slagao... nhf... znam masu ekipe sta je uzelo SPa... dobrog, pa se bacilo u tuning... a ono balavci, neznaju ni gumu na autu promjeniti... pa lijepo napravili vise stete nego koristi... ne kazem to za tebe, ali ocu reci da je steta takvih skutera...

Gle, ako ga mislis cuvati, servisirati i koristiti normalno, uzmi ovog ocuvanoga...
Ako odmah zelis neki tuning... uzmi rađe nekog losijeg pa se uci.. ali to ce te kostati... ne samo 4-5 t kn, nego puno vise... a i neces se navoziti previse... i nece preko noci biti najbrzi SP u gradu o kojem ce se pricati... jer danas vise znaci imati ocuvani SP u oriđiđi bojama nego tunirani...

(y)

3.
banley said:
evo ćitao sam prijašnje postove i neko je napisao da vxr 200 ima jaču krajnu od sp 180 da li je to točno? biker

Ovaj novi - sumnjam...
Stari... tu negdje... ovisi o puno cimbenika...
Vjerovatno je stari alu-200 ('03./'04.) nijansu brzi u spici...
Ali start, međusprint... 8)

4.
vickodu said:
Kolika je vrjednost dobrog SP  :misli:

Tesko reci, jer dobar naiđe svake prestupne.
Ako je zaista dobar, 13-15 t kn je OK...plafon... ali zaista kao nov... a takvih ne nađes previse... ako ih na godinu bude vise od 3 u oglasniku... dobra je bogata godina...
 
heh stari zavisi o puno toga =) jeli garaziran, kilometraza =) procitaj predhodne postove pa pogledaj jesi ti to radio na svom :D al da je tiptop, znaci nikad padano, standardne maske, boja, dobra masina, ocuvan itd itd moga bi max dobit 13500-14000 barem ja tako mislim neka me ispravu ako grijesim
 
biker4life iskreno da ti kazem nemam iskustva sa rastavljanjem i sastavljanjem motora ail imam dosta frendoma koji tako receno cijeli zivot vozaju skutere , a najvise 180 sp
 
ma znam imas pravo da sam mislia to radit uzea bi onda zaribanu i polako radia, al najbolje je uzet odma tip top jos nesto malo para ulozit i miran si, pici do mile volje :D
 
imam jedno pitanje recite mi da li je ovo točna potrošnja ulja i benzina 180 sp 7 do 8 litara benzine na 100 km i 2 litre ulja castrol TTS na 1000 km?ako nije napišite točnu zanima me meni je ovako rečeno
 
banley said:
imam jedno pitanje recite mi da li je ovo točna potrošnja ulja i benzina 180 sp 7 do 8 litara benzine na 100 km i 2 litre ulja castrol TTS na 1000 km?ako nije napišite točnu zanima me meni je ovako rečeno

Ovisi o ustelanosti karburatora/smjese...
Moj je skroman potrosac... 4,5 - 5,5 litara goriva na 100km, a znas kako vozimo... potrosnju ulja ne mjerim pretjerano...
 
potrosnja prijatelju zna skocit i do 10-11 ako je gazis =) a za ulje neznam tocno
 
biker4life said:
Sliku, molim... ja sam ti manijak za SP-e... zaljubljenik... 8) :mrgreen:
Ocuvan tvoj? :misli: Koji vlasnik? Boje?

Slika moze sutra
Crni crvene felge i dio sica lakiran prije par mjeseci
nove gume kocnice
masina pretresena
drugi far
stoplampa
vlasnik mislim drugi ili treci u biti sin je vlasnik ali ga ne vozi ima krosa
 
vickodu said:
Slika moze sutra
Crni crvene felge i dio sica lakiran prije par mjeseci
nove gume kocnice
masina pretresena
drugi far
stoplampa
vlasnik mislim drugi ili treci u biti sin je vlasnik ali ga ne vozi ima krosa

(y) Hvala za sliku.
Osobno - najvise volim original boju. Sve rijeđe ih viđam, sve neki prefarbani... ali ako je ocuvan, nema veze za neoriginal boju, glavno da je na zivotu...sve manje cvaja u opticaju... (y) btw, prije si pitao za cijenu...neoriginal lak... mali problem... 12 t kn plafon... ovisi i o ostalim cimbenicima, ali mislim da preko 12 jako tesko...
(y)
 
Ma neznam sto bi s njime osim njega imam jos 3 motora a zao mi ga je prodat
 
u mome mjestu ima dva najočuvanija runner 180 sp prvi u 6000 km u 6 god u prvoj godini 4000 km a drugi napravljena generalka 500 km nisu mi ga htjeli prodat ispod 16 500 kn puno novca za motor star 6 god
pa sam kupio vxr 200 sad vidim da sam učinio posao ne troši ulje,benzinu, ne čuje se, ne dimi i kad stavim na njega bregastu i polini variomat troši 1 litru više a ide oko 130 km
 
baljak said:
potrosnja prijatelju zna skocit i do 10-11 ako je gazis =) a za ulje neznam tocno

I meni je "skakala" tako... :wink: :mrgreen: ...nekada davno...neustelan karb...
Dok netko malo iskusniji od mene nije ustelao karb...
Sad nece preko 5,5 litara... kad budes malo vise na ovom forumu, pa vidio nase slike iz voznji viditi ces kako se vozimo... dobar i ustelan SP je brz i relativno ekonomican... ako ne racunas ulje... ima jos clanova kojima je toliko malo trosio... Mr J... i drugi...
 
biker4life said:
Ako ti nije finacijski teret, nemoj... za par godina cemo imati egzotiku... kad vidim kako ih neki rashoduju... definitivno ih nece biti puno za par godina...

Vjerovatno cu ga i ostavit i vozit sw na njemu da ne vozim Yamahu po gardu