Prednosti i mane Runner 180 SP (General Topic)

prešao prvih cca 550 km s runnerom :D
zabavan skuter
idealan za grad
malo manje idealan za van grada
(kod mene je to povezano s psihom i malim prednjim kolom, i valjda mojom povečom težinom)

kao i kod svakog runnera - kompaktan na kočenju (pojačanje okvira specifično za runner)
meni to što ima samo 1 amortizer iza uopće ne smeta niti se skuter pretjerano uvija
čak mi se čini da mi više paše iza 13 cola nego 12 cola na vxr-u

s multivarom je skuter doslovce raketa, i do 80 kmh ima većinu skutera (zgodno za po gradu)
potrošnja - 5,5 - 6,0 litara benzina (100 km) i cca 1-1.2 litre ulja (1000 km)

guma zadnja pušta po zavojima (u mojem slučaju zbog težine se pojačano troši + imaju već 4 godine i 3-4000  km) - kroz koji mjesec idu gore nove mc 29

e da....danas me jedan lik pokušao izgurati s ceste s autom
tu je skuter u boljoj prednosti od motora jer možeš dulje srednji prst držati u ritualnom svađanju u prometu :mrgreen:
 
Pozdrav ekipa imam problem koji nemogu rijesit nikako ,znaci radi se od runner-u fxr 180 i imam neki skripavi zvuk u deklu (cuje se u videu) pa da krenem znaci na hladno zvuka nema tek kad motor se malo ugrije te kad dam gasa prestane..... na motoru su novi lezajevi,rabljena radilica,semerinzi,remen,mikroremen,pumpa vode,roline klizaci,kalota variomata (bili pojedeni zubi na staroj) razlog svega novog je da je prijasnjem vlasniku pukla radilica na strani variomata .... uglavnom zivcira me do te granice da bi ga zatuko nikako nemogu locirat stvar  tu zujalicu :shocked: i skuzio sam da mi novi remen cufa polagano one konce po boku... ako ko ima kakvu ideju neka pjeva  :misli:

evo i videa  :mrgreen:

http://youtu.be/yvTLz_dsgdg
 
ovo bi mogle bit kuglice ili najvjerovatnije ti se raspa katalizator u auspuhu
 
Pozdrav! Vidim da je tema zamrla vec no imam pitanje. Vec mi je dugo zelja uzeti SP 180 i sada sam sasvim slucajno nabasao na jednu u mojoj blizini 8) no stoji vec dugo godina vani i zapustena je plastike su izbljedile metalni dijelovi su oksidirali, izgled veoma otuzno. Posto zivim u blizni uspio sam doci u kontakt s vlasnikom te nakon razgovora sam saznao da motor nije vozen nekoliko godina i da ima veoma malo kilometara, ne zna tocno jer mu je to ostavio brat nakon smrti i on ju nije vozio otad ali zna da je sve serijsko i da nikada nije otvaran. Nisam pitao dali je prvi vlasnik no lako je moguce. Motor idem pogledati u petak i tada cu znati vise.
Imam 2 pitanja:

1. tip trazi za nju 900 eura, to je SP iz 1999.g. i recimo da ima 15ak tisuca km i da je s motorom sve u redu, dali je to fer cijena s obzirom na stanje?
2. posto je tako dugo stajala dali ju je preporuciljivo pokusat upaliti na licu mjesta ili ju prvo rastavit, promjeniti sve tekucine, ocistiti kraburator i sve detaljno pregledati pa tek onda upaliti? Imam nesto iskustva sa skuterima no nisam nikada radio na skuteru koji je tako dugo stajao pa ne bih zelio napraviti vise stete nego koristi.
Hvala!

P.S U prilogu prilazem jedinu sliku koju imam zasad koja bi mogla donekle docarati stanje u kakvom sam ju zatekao.
Ivan
 
Puno je to novaca za takvo stanje, za upalit ne triba puno ulozit, ali da bi bila sigurna i vozljiva triba prominit 90% potrosnih dijelova ( od selena pa do mikroremena )
Bolje nadodaj jos par stotina eura vise i kupi pali vozi kojeg ne triba radit
 
Po meni 900 € je puno, ja sam za cca. tu lovu (ne sječam se sada više, ali mislim da je bila baš ta cifra) prodao svoga prije 4 godine (ili malo više), bio je kod mene nekih 6 godina, stanje više-manje salonsko, regan godinu dana i sa novom baterijom. http://i.imgur.com/mqTQMaG.jpg

Inače što se stajanja tiče... treba vidjeti u kakvom je stanju karburator (membrane), a što se ostaloga tiće, remen prijenosa i mikro remen (pumpa ulja) su sigurno za zamjenu i najbolje ih je promjeniti odmah.

Ostalo nije tako kritično ali isto treba zamijeniti ili barem provjeriti (baterija, rashladna tekučina, ulje u kočnicama, gume, itd.).
 
I meni se cini da je 900 eura puno jer vidim da za oko 1000-1200 nađu regani primjerci u solidnom stanju. No, zao mi ju je gledati kako trune ovdje i vrlo rado bih ju uzeo i pomalo sređivao jer je steta da takav skuter trune zapusten. Probati cu malo korigirati cijenu pa cemo vidjeti :)
Vezano za drugo pitanje, onda cu ga probati zaverglati makar da provjerim da nije masina blokirala sto je isto lako moguce nakon tolikih godina stajanja, a poslije cemo ju lako dovesti u funkcionalno stanje.
Hvala svima na odgovorima!
 
180 sp je zvijer.......ide, troši, čuje se....istina iznad brzine od 100 kmh 200 vxr ima prednost........ali sama koncepcija vxr-a/sp-a je dan danas vrlo zanimljiva.....krut, kompaktan skuter, odličan
 
sta mislite koliko da ponudim za ovu SP-jku? volio bi ju kupit jako al opet ne zelim ju preplatit samo da dam neku realnu cifru za nju.
 
Buskić said:
sta mislite koliko da ponudim za ovu SP-jku? volio bi ju kupit jako al opet ne zelim ju preplatit samo da dam neku realnu cifru za nju.

Puno i malo je relativan pojam ako nešto baš želiš... ali stavi si na papir troškove servisa tj. stavljanja u pogon skutera koji dugo stoji.

Prepis, rega, servis (remen, mali remen+zupčanik, ulje u kočnicama, rashladna tekučina, gume, eventualno utezi variomata i klizači, svječica, filter zraka, baterija), to na skuteru te vrijednosti maltene poravna cijenu vozila, ali opet, bar znaš šta imaš jer nije garancija da na nekom koji je "u prometu" ne treba isto to ili bar dio.

Također obzirom da se radi o verziji sa USD vilicama provjeri jesu li procurili semerinzi, ako jesu računaj njih + ulje u vilicama.

Isto tako ako je skuter originalac i ako nije ubijan to nešto znači jer je većina tih cvaja izvožena do kraja i slabo očuvana.

U temi imaš okvirne cijene večine tih dijelova pa si potraži.