Shokrefumi said:Konacno sam uspio uvesti i registrirati motor, pa je pala i prva duza voznja (cca 200 km). Na uskim i zavojitim cestama (sto znaci i male brzine), motor je... prava krava! Jako tezak na upravljacu, jos nemam pojma u kojoj sam brzini (sve osim prve su jako kratke, tako da je razlika u okretajima dosta mala - moram se naviknuti). Sve preko 100 km/h je milina jer je mrcina jako stabilna. Snage ima bas taman, vise bi, meni osobno za cestu, bilo previse. Kocnice su OK, treba malo jace stisnuti da bi zbilja kocile, ali su super modulabilne. Sto se ovjesa tice, zadnji amortizer i nije bas neka sreca: na standardnim postavkama uopce ne prati prednju vilicu, dakle morat cu se malo poigrati. Polozaj je ubitacan za zapesca, imam osjecaj da mi jos netko visi na ledima, sto je mozda posljedica toga da se vec 9 godina ne vozim po cesti.
Mladjo2003 said:Pozdrav, evo da se pohvalim svojom VFRkom... 2010.g. 18 500 tkm, DCT. Uskoro na servis, pa regat i skupit prve dojmove...
Mitan, hvala na informacijama i savjetima.
@sanchez: Nisam još probao ugurati kacigu, javim ti...
brzina said:Pozdrav ekipa, ima li neko da bi mi mogao provjeriti po broju sasije da li je na Hondi VFR 1200F 2010 DCT uradjena zamjena kardana po opozivu ? Drugar juce kupio, pa da provjerim. Broj sasije JH2SC63C0AK000540
Mladjo2003 said:Pozdrav, evo da se pohvalim svojom VFRkom... 2010.g. 18 500 tkm, DCT. Uskoro na servis, pa regat i skupit prve dojmove...
Mitan, hvala na informacijama i savjetima.
@sanchez: Nisam još probao ugurati kacigu, javim ti...
Sredju said:A u slucaju da nije?
karadolo46 said:Ponovo u planinarenje s VTR-om...
Ovaj put na Rijecku stranu
karadolo46 said:Nema frke... samo da se vrime stabilizira pa da se krene u akciju :021:
sanchez said:Pozdrav, jesi je uspija ugurat