Vozio sam Nikena prve generacije. Osobno, čudan na sve načine. Neznam dali dobro ili loše čudan, jednostavno drugačiji. Vjerujem da eventualno ako se taj koncept bude razvijao, možda se dođe na trag onoga što se ciljalo. Moji dojmovi su bili - da je cijeli taj prednji sklop jednostavno pretežak, i osjeti se otpor u prebacivanjima kod "S" zavoja. Da su materijali lakši, vjerovatno bi bilo drugačije, ali i cijena bi onda bila drugačija. U trenutnom "svijetu" mislim da je ovo najbolje što se može dobiti u odnosu cijena/tehnologija/materijali. U budučnosti možda bude bolje. Ovjes je premekan i nije mu bilo pomoći. To su mogli puknut sa devetke SP kombinaciju KYB/Ohlins, bilo bi ludnica.
Ovo su dojmovi u kontextu extremne primjene te koncepcije, ajmo reći u krajnim granicama (testirano na Plominki). Ne vjerujem da će prosječan korisnik ići u tolike extreme, ali da je onaj komad željeza koji spaja prednje vilice lakši i da je ovjes bolji, dalo bi se izvoditi svakakve vratolomije s njime. CP3 mašina ide i na zadnji kilaži unatoč, samo ga treba cimnut.
U normalnoj upotrebi, u biti je to Tracer 9 sa još jednim kotačem i jedno 50 kg više. Vozio sam GT verziju, sa grijanim ručkama, vizirom na struju itd. Komforan i dovoljno jak. Što se sigurnosti tiče, neznam koliko pomaže dodatni kotač jer ako je masna fleka na asfaltu, pasti čete ovako i onako, blizu su kotači. Kombinacija manjih kotača naprijed sužava izbor guma. Zadnja guma je normalna, 180/55-17.
Pojava je gdje god dođete jer izgleda bizarno u živo, ali ne na loš način. Vidi se da nije neka gradska trokolica nego nešto ozbiljnije. Bio je par dana kod mene, u više navrata su se ljudi htjeli slikati kraj njega.
Agregat je "zlatno srce" Nikena. CP3 mašina oduševljava, zvukom, razvijanjem snage, svime.
U globalu, kome se sviđa, zašto ne, ali iskreno na istoj dionici drastično sam bio brži sa Tracerom 9. Dodatan kotač i težina koja proizlazi iz svega toga me samo dodatno usporila. U gradu je valjda stabilniji po kliskom asfaltu, šahtovima, itd., ali opet kažem, ima svoje granice, nije da je nemoguće pasti. Sigurniji vjerovatno da, ali nijanse su to. Zaštita od vjetra i kiše (gornji dio tijela) je vjerovatno bolja nego na 99% motora, zbog te širine naprijed. Bez bočnih kofera može se i između auta u gradu.
U međuvremenu je izašla nova verzija, sa agregatom 890ccm (stari 847) i navodno da su poboljšali te neke stvari na koje su se ljudi žalili. Neznam, nisam ga vozio.
Tko voli nek izvoli.
Par mojih slika, ima toga jedno 4 godine...
Ovjes kako god da sam podesio, gumu se nije dalo skroz porubiti jer je sve ostalo strugalo po podu (nogare, oslonci za noge, itd.)
U biti sam se zabavio, ali da je malo manje težine u prednjem kraju dojmovi bi bili puno bolji.
P.S. Vjerovatno se pitate zašto sam toliko pisao o sportskoj primjeni, a ovo je "kao" touring bajk. Pa u biti, zove vas da probate što može. Na pozitivan način, traži od vas da mu nađete granicu, fora je. U touring i normalnoj primjeni, kome se sviđa, zašto ne probati. U biti u tom kontekstu putnog vozila u biti nema nekih izraženih nedostataka...