biker4life
Motorator
Kolika ti je razlika stara-nova Tenerka, s obzirom da si prešo sa obje nešto kilometara?
Isti model, prva je bila 2018., a ova sad je 2020. Razlika u boji samo...
Kolika ti je razlika stara-nova Tenerka, s obzirom da si prešo sa obje nešto kilometara?
U mene je 2011.Isti model, prva je bila 2018., a ova sad je 2020. Razlika u boji samo...
Koliko se ja razumin druga generacija krece od 2014 godU mene je 2011.
U mene je 2011.
20100-2014 prvi modelKoliko se ja razumin druga generacija krece od 2014 god
Nakon toga sve isto osim boje…
Do gasenja modela
Mada rek mi je Piccilo u ST(jedan od zastupnika Yamahe) da ce doc S10 sa euro 5 normom….
Mada ja nisan cua ni procita nista o tome
20100-2014 prvi model
2014-2020 druga generacija
Mene Piccilo kad god pođem do njega onako da vidim nešto (a to je jednom u 4 godine, kad se ohladim) ispali iz teniska. Ono lik je pun sebe. Najpametniji.
Koliko ja znam Yamaha je ugasila S10 i FJR baš zato što ne želi razvijat Euro normu 5 i 6 za njih.
Razlike na S10 znamo uočiti mi što ih vozimo, neko sa strane bi to teško uočio.
Ima ih jedno 10tak. Najznačajniji su: tabla, elektronički podest ovjesa, haber, podešavajuči nosač habera, sic, korpa kumplunga,
Njih ne jebu EU 5 i 6.na fejsu i instagramu pratim te neke prekooceanske grupe vlasnika najveće tenere... koliko vidim za 2022 nove boje i tenere živi dalje u americi... nevjerovatna 13. godina modela... odnosno 9. od redizajna... neka, treba tako, pogođen motor
Njih ne jebu EU 5 i 6.
Da20100-2014 prvi model
2014-2020 druga generacija
Mene Piccilo kad god pođem do njega onako da vidim nešto (a to je jednom u 4 godine, kad se ohladim) ispali iz teniska. Ono lik je pun sebe. Najpametniji.
Koliko ja znam Yamaha je ugasila S10 i FJR baš zato što ne želi razvijat Euro normu 5 i 6 za njih.
Razlike na S10 znamo uočiti mi što ih vozimo, neko sa strane bi to teško uočio.
Ima ih jedno 10tak. Najznačajniji su: tabla, elektronički podest ovjesa, haber, podešavajuči nosač habera, sic, korpa kumplunga,
Da se bolje prodavala, ostala bi. Očigledno nešto nisu pogodili s njome. Tracer se prodaje ko lud, a u početku su svi bili skeptični prema 3 cilindra.Da
I meni se cini da nema nista od euro 5 norme
Steta…..lip i kvalitetan motor
Evo samo pogledaj GS iz 2012 i Teneru iz 2012.
Ali jebiga………
Sad dobijes Tracera😂😂😂😂😂
Nije se prodavala jer tada je klijetela koja je kupovala bila drugacija.Izbscili su motor koji u nicemu osim izgledu nije prestiga GS-a.Pustimo sad kvalitetu na stranuDa se bolje prodavala, ostala bi. Očigledno nešto nisu pogodili s njome. Tracer se prodaje ko lud, a u početku su svi bili skeptični prema 3 cilindra.
Isto kao što Honda gura CVT, a ogroman broj ljudi ima averziju prema tome.
Prodaja diktira sve. S10 je nije imao i to ju je ugasilo.
Da kupujem ADV motor. Kupio bih Super tenere. Nema kvarova, evo Shokac prosao 200000 km a ima ljudi koji imaju vise od pola mije bez ikakvih problema. Motor ima sve sta danasnji novi ADV motori imaju. Da ne kazem da yamaha ima najbolju servisnu podrsku u Hr. Prelijepa mi je. Ajde dukati i Honda su zeru ljepsi. Al i 7-8 g mladi. Top motor. A nema recenzije koja na yt, magazini itd koja je dala manje od 4*/5*. Nazalost nisam u tom ADV svijetu pa da mi neki frend ima. Ali po Splitu ih vidam dosta.prodao poznaniku pa opet uzeo novu dok ih je još bilo
da resetiram km na nulu
Prvi put citam. Ne mogu napista cujem, jer ne poznajem nikog tko ima. Ali nigdje ne spominju to. Dapace svi kazu da ne grije nista. Jedina zamjerka da je ventilator sa strane pa ako padnes ode i velika steta. Bas nitko se ne zali na temparturu. Liti na plus60 na asvaltu ja na t maxh prokuvam mozda je neka greska. Kazem volim ADV motore,pa citam forume, yt itd. Ne zamjeri na napisanom. Mozda je neka greska na tvom. Pita sam jednog stranaca. Jeli grije i jos neke stvari, rekao mi je da nikad nije vozio motor( toliko ccm) a da nije osjetio grijanje. Kaze 90% drugih motora sta je imao da ljeti bez opereme nije mogao vozit. Od 600 kubika pa do 1200.Mene jedino ubija cirkulacija zraka iz kilera. Jednostavno S10 moram vozit u gorotexu. U rebama i šorcu mi koljeno izgori. OK je po gradu na kratke relacije dok ventilator ne upali. Na otvorenoj cesti jednostavno vruči zrak mota prema unutra na koljeno. Moram bit u full opremi. Prika ima Varadero sa bočnim kilerom i u njega se ama baš ništa ne osjeti.
Sve se slazem. Al nema yt filmica koji lose prica o njoj. Nazalost BMW je prevladao svijetom. Nesto Afrika probala, ali kako si napisao, japance nije briga. Afrika je u 4 g ili 5 koliko postoji 3 reinkarnacije imala. I opet malo konja, malo svega. Ma ks je najmanji problem. Al gume koje nisu tubules, 21” prednji kotac i ima toga jos. Plus cijena koja je tu sa gs om i multistradomSuperTenere je izašla u krivo vrijeme. Najavljena krajem 2009., za sezonu 2010. Kriza je bila, (novi) motori su se slabo prodavali, a takvi - te kubikaže pogotovo. Dijelom je i to utjecalo na prodaju, mada se na nekim tržištima, poput Italije, jako dobro držala, obzirom na okolnosti. Kod nas nije zaživila, ali malo koji motor iz toga perioda se dobro prodavao u nas (čak i jeftiniji FZ8, Z800...). Jednostavno prilike su bile takve. Sječam se čak da je naš uvoznik organizirao pokazni motor koji je išao po svim salonima u HR, tako je i u Puli bila, imam negdje i slike. Reakcije su bile pozitivne, bio sam nazočan uživo, sjedio sam na njoj. Ali jednostavno kupaca je izostalo. Nije ona bila toliko skupa koliko je u to vrijeme većini to bila nedostižna lova za motor. Opće je poznato da svaki novi model se najbolje prodaje u prve 2-3 sezone.
Realno, kad je izašla bila je među modernijim motorima svoje klase. Razvijena od nule, velika gabaritima, veća nego na što su japanci obično navikli. Ako se ne varam, GS (ulje-zrak) je tada imao 106 ks, SuperTenere 110 ks, tekučinom hlađena. Neču ulaziti u vozne osobine ali tada je to bio vrh te klase (Yamaha i BMW). Sjećam se usporednog testa iz Moto Pulsa tih godina. GS je u međuvremenu otišao daleko, i po pitanju snage ali i moderne tehnologije, el. pomagala, opreme, jednostavno razlika u tehnologiji nije za usporediti, vidi se generacijski jaz. U dodatnoj opremi da ne pričamo. Nije Yamaha loš motor, jednostavno je generacijski starija. Redizajn 2014. donio je tempomat, modernije satove, LED žmigavce, +2ks, ali to su sitnice. Raid Edition je donio i moderne kufere i karbonske oklope na bokovima, ali i dalje su to samo detalji.
Činjenica je da se japanski motor iznad 1000ccm jako loše prodaju još tamo od 2009., pa sve do danas. A realno niti se japanci (sva 4) baš i ne trude zapapriti europskoj konkurenciji. ZZR, GTR, FJR, pa i Hayabusa, čak i aktualna... pa to su motori maltene iz perioda prije krize. Ti neki sitni redizajni nisu bili gotovo nikakav skok naprijed. Daleko od toga da su to dobri motori, ali kupci novih vozila žele novu tehnologiju, a danas i gomilu elektronike, a japanci to ne nude. Najbizarnije od svega je to da je SuperTenere i do dana današnjeg ostala najveći i najkonkretniji japanski maxi enduro motor (uz Hondu VFR1200 Crosstourer, koja se isto više ne proizvodi). Toliko o tome koliko japance zanima ta klasa. Afrika se zadnjim redizajnom malo približila (1100), ali to je motor sa kotačima 21/18 i to nije ta klasa. Strom je njena klasa. Putni maxi enduro je 19-17 i naglasak je više na komforu, manje na off road vožnji.
Šteta...
Evo neki linkovi iz tog vremena...
MOTOPULS 130
Read MOTOPULS 130 by MOTOPULS on Issuu and browse thousands of other publications on our platform. Start here!issuu.com
U USA se i dalje prodaje. I prodalo ih se na tisuce do sad. Spominje da nije prebrza u prve tri brzine. Al to mi ne ide u glavu. Sta bi trebala letit krava. A 0-100 je 3,7 sekundi. Ni ferari i porsei ne mogu tako brzo. Malo mi to nije jasno. Ili je neko u pocetku napisao, pa se svi primili toga. Znamo kakvi su ljudi, a pogotovo kakvi su na forumima tj internetuna fejsu i instagramu pratim te neke prekooceanske grupe vlasnika najveće tenere... koliko vidim za 2022 nove boje i tenere živi dalje u americi... nevjerovatna 13. godina modela... odnosno 9. od redizajna... neka, treba tako, pogođen motor
Ne ljutim se. Jednostavno nisi dovoljno informiran. Ja taj motor pratim od same objave i prvog testa u Parizu. Na par sam foruma S10. Imaš pravo. Ne žale se svi. I na ovom forumu mi se neki vlasnici čudili i govorili da njima ništa ne grije. Međutim evidentno je da grije i na takav podatak možeš naići s vremena na vrijeme. U DBK u jednom trenutku je bilo sedam S10 i samo je nekima smetalo. Zamjerke koje su se pojavile u prvoj generaciji je pucanje žbica (korigirano na modelima 2012), pucanje nosača centralnog kufera (to sam našao samona USA forumu) i šuškanje korpe lamele (sređeno novom korpom na novom modelu). Zamjerka je bila zbog položaja hladnjaka i slaboga hlađenja pri gradskoj vožnji i zbog toga čestog paljenja ventilatora, ali to nema nikakvog utjecaja na rad motora.Prvi put citam. Ne mogu napista cujem, jer ne poznajem nikog tko ima. Ali nigdje ne spominju to. Dapace svi kazu da ne grije nista. Jedina zamjerka da je ventilator sa strane pa ako padnes ode i velika steta. Bas nitko se ne zali na temparturu. Liti na plus60 na asvaltu ja na t maxh prokuvam mozda je neka greska. Kazem volim ADV motore,pa citam forume, yt itd. Ne zamjeri na napisanom. Mozda je neka greska na tvom. Pita sam jednog stranaca. Jeli grije i jos neke stvari, rekao mi je da nikad nije vozio motor( toliko ccm) a da nije osjetio grijanje. Kaze 90% drugih motora sta je imao da ljeti bez opereme nije mogao vozit. Od 600 kubika pa do 1200.