Ne pratim baš ovu temu, ali spletom okolnosti opisanih
OVDJE probao sam vozilo iz naslova. Radilo se o vožnji od otprilike pola sata, a mjesto radnje je Verona (grad ne poznam baš dobro, ali tip prometnica je bio otprilike centar i pokoja glavna prometnica okolice, znači pretežno grad i nešto otvorenoga).
Napomenuo bih za početak da nisam nikada do sada vozio motocikl tog tipa (custom, chopper, kako god želite), te ne mogu dati nekakav sud dali je motocikl dobar ili ne u okvirima klase, te dali je bolji od ovoga ili onoga.
Mogu pak napisati dojam iz perspektive nekoga tko vozi više ili manje sportske motore (trenutno R1, prije FZ1, XT660X, itd.). Imajte na umu da sam sa navedenim motorima (sve zajedno) do sada skupio gotovo 100.000 km. Također, od raznih testnih vozila koje sam probao, izdvojio bih Ducati Hypermotard 796, Yamahu T Max 500, itd., čisto šire slike radi.
No da se vratimo na vozilo iz naslova - ukratko, prvo što mi je upalo u oko je težina, te "nezgrapnost" u mjestu. Motor ima nisko težište, ali baš mi ne djeluje tako. Također, tu je i 950 ccm, ali i samo 50ak KS i moram priznati da me "straight line" performanse baš i nisu oduševile. Na motoru sam bio ja sa svojih 80ak kg, te bolja polovica sa 50ak kg. Ali dobro, za tu klasu to i nije toliko bitno. Ono što me je ipak najviše smetalo su kočnice. Bila je jedna ravnica, nizbrdica nakon nekakvog mosta, na kraju koje je bio semafor. Imali smo dobrih 300 metara do istoga, i nikoga na putu osim frenda na drugoj XV i vodića na MT-09. U nekom trenutku, još prilično udaljen od semafora, stisnuo sam kočnicu i ubrzo se zapitao "jbt, tko zna dali cemo uspjeti stati"
a brzina je bila ono, neznam, 80-90 km/h.
Zjb na stranu, motorić djeluje jako dobro složen. Moji prigovori na račun performansi su vjerovatno razumljivi, jer se ovo i R-1000 nikako ne mogu uspoređivati. Opet napominjem, ovo je moj prvi susret sa motociklima te klase. Probao sam ju, jer volim probati sve, a uostalom tko bi odbio besplatno razgledavanje Verone sa motociklom (ni benz nije trebalo platiti
).
Što se te "čoper-filozofije" tiče, mislim da bi motorić sa kakvim otvorenim auspuhom postao jako dobro vozilo za opuštena krstarenja otvorenim cestama.
Sve u svemu djeluje dobro, ali za mene opčenito ta klasa nije nikako.