Gilera Nexus 300ie

marin.kekac said:
to znam i sam al me zanimalo iskustvo nekog ga ima i ko ga je mozda prodava  :wink:

ono kako sam ti napisao - sve stoji
mislim da je za nexus 300 iz 2008 i više nego pošteno tražiti 26 tkn
vidiš da nexusa 250 u oglasnicima ima i po 22 tkn :wink:
 
moraš računat na to da 300 ima i veću regu pa se kupci rađe odlučuju za polovni 250 :wink:
 
liberty said:
ono kako sam ti napisao - sve stoji
mislim da je za nexus 300 iz 2008 i više nego pošteno tražiti 26 tkn
vidiš da nexusa 250 u oglasnicima ima i po 22 tkn :wink:

bilo je i za 20.isuse,a ja sam za svoga prošle zime tražil 30,cijene su u banani.
 
imam jedno pitanjce,dal neko zna dal ima u nekim motoducanima rabljenih nexusa koji bi isli na nekakav kredit i dal bi bilo moguce da dobim kredit posto vec imam za auto?
 
biker4life said:
Kad smo vec kod 250/300, dodao sam ovo drugo i u naslov, posto je u biti agregat "300" taj koji "zamjenjuje" 250icu, a kako novi/neupuceni clanovi nebi off-ali po temi o 500tici.

(y)
:wink:  (y)
 
damir_zgb said:
imam jedno pitanjce,dal neko zna dal ima u nekim motoducanima rabljenih nexusa koji bi isli na nekakav kredit i dal bi bilo moguce da dobim kredit posto vec imam za auto?

Provjeri kod jacih Piaggio dilera, te kod trgovaca rabljenih u tvojoj okolici.
Također, ako ga netko ima reganog na firmu, MOZDA je moguce da ga dobijes na rate.
A za kredit... to ces najbolje sam znati koliko si kreditno sposoban.

(y)

marin.kekac said:

(y)
 
LuckyBoss said:
Moj 300ie ide 105kmh sada (nesmijem preko te brzine radi razrade motora) a koliko će ići nakon ?
Napravio sam 700km do sada i još 300km do prvog servisa i onda sljedi postepeno testiranje do krajnje brzine ali bez da se saginjem.....
Dojam; Vrlo je stabilan, prednji kotač guta neravnu cestu i nemam problema sa stabilnošču.
Amortizere zadnje sam postavio za vozača i suvozača nakon 500km i sada sam dobio još bolju stabilnost na neravnoj cesti.
Prije postavljanja amortizera na 3 razinu imao sam osjećaj da mi zadnji kraj dosta plovi, (sada odlično)
Grijanje za noge je odlična stvar a prednji oklop fenomenalno preusmjerava vjetar od mene i daje mi jeb... udobnost prilikom 2-3h vožnje.
Kočioni sustav po meni radi točno što treba.Stručnjacu su izrčunali da moji diskovi  pr.260mm i zad.240mm
će raditi svoj posao (nexus se zakucava)
Trenutna potrošnja goriva je 3,2 a način vožnje je kombiniran i bez full gasa sa cca 5000-5500 okretaja.
Napravio sam 385km i zapalila mi se rezerva i uspio sam natočiti do vrha 12,23 lit.
Evo nešto informacija pa ako bilo kome pomažu u odluci za kupnju onda sretno.

Evo jedna interesantna info:
When the road takes you out of town, the qualities of the Nexus 300’s chassis reveal themselves to bring you an exciting ride that no other scooter can rival. Especially on high speed, winding roads, the smooth, progressive power of the new 300 cc engine, assisted by a precision frame and top quality chassis, gives you the sort of sensations normally only found on a performance motorcycle.



JA

Hvala ti na ovom opisu Nexus-a 300 jerbo ga i sam planiram uzeti uskoro...tnx

Kad sam vec ovdje pa da vas malo priupitam/ugnjavim...Trenutno sam u Novom Vinodolskom gdje sam dobio posao preko sezone ali sam odlucio ostati(sto je i razlog kupovine Nexus-a),a inace sam iz Pozege,i planiram ici doma minimum dva puta mjesecno,sto je oko 1400-1500km,a bit ce tu i putovanja do Pule,Rovinja,Splita,Rijeke,Zagreba,Varazdina,Osijeka i to onako iz zaj*****...Da li je Nexus najbolji za to jer sam se naslusao svakakvih prica pa me zanima sto misle ljudi koji ga imaju i koji s njim zive svaki dan a ne ljudi koji su "culi" ili "znaju nekog ko ga ima"...da li je dovoljno pouzdan(ili ce me ostavit negdje na cesti)???Da li je dovoljno udoban,da li polozaj vozaca umara?
Posto gotovo da i nemam iskustva sa motorima da li biste mi preporucili Nexus kao prvi ozbiljni motor (ako ne racunamo Tori)?
Unaprijed hvala na dobronamjernim odgovorima...
 
Pretpostavljam da razmisljas o kupovini Nexusa od 250 ili 300 ccm, posto si ovdje postavio post. Verzija od 300, tj. stvarnih 278ccm zamijenila je starijeg od 249ccm. U oba slucaja radi se o odlicnom Piaggio QUASAR agregatu, koji se ugrađuje u jos mali milion modela, sto od Piaggia, sto od nekoliko drugih proizvođaca, ako me sjecanje dobro sluzi. Nece te pustiti nigdje na cesti ako ga redovito odrzavas, te naravno ako ga ne drzis u blokadi na primjerice AC ili nekoj drugoj brzoj cesti. Masina nije sklona potrosnji ulja, nema nikakvih poznatih problema (a vec se prilicno dugo nudi, pogotovo starija verzija). SVe u svemu, dobar skuter, ne mozes pogrijesiti.
 
Maxpeed said:
Hvala ti na ovom opisu Nexus-a 300 jerbo ga i sam planiram uzeti uskoro...tnx

Kad sam vec ovdje pa da vas malo priupitam/ugnjavim...Trenutno sam u Novom Vinodolskom gdje sam dobio posao preko sezone ali sam odlucio ostati(sto je i razlog kupovine Nexus-a),a inace sam iz Pozege,i planiram ici doma minimum dva puta mjesecno,sto je oko 1400-1500km,a bit ce tu i putovanja do Pule,Rovinja,Splita,Rijeke,Zagreba,Varazdina,Osijeka i to onako iz zaj*****...Da li je Nexus najbolji za to jer sam se naslusao svakakvih prica pa me zanima sto misle ljudi koji ga imaju i koji s njim zive svaki dan a ne ljudi koji su "culi" ili "znaju nekog ko ga ima"...da li je dovoljno pouzdan(ili ce me ostavit negdje na cesti)???Da li je dovoljno udoban,da li polozaj vozaca umara?
Posto gotovo da i nemam iskustva sa motorima da li biste mi preporucili Nexus kao prvi ozbiljni motor (ako ne racunamo Tori)?
Unaprijed hvala na dobronamjernim odgovorima...

ti bi mogao i 500 ubosti, taj je još bolji u svemu osim možda udobnosti

da služit će te dobro 300 ili 250 ne brini, dobri su to motori a nexus je isto tako dobar, iako na otvorenoj cesti 300 ima prednost zbog prednjeg 15" kotača nasuprot 14" na 250
 
Ne planiram uzimati 500 jer nemam 50+ somova kuna,a 300 mi se cini dovoljno jakim za moje potrebe,a sto se specifikacija tice znam sve o tome,samo me zanimaju vasi dojmovi oko samog motora kao cjeline...
Sve mi se vise cini da se sa Nexus-om 300 ne moze pogrijesiti.
 
250 je mrvicu slabiji od 300 tj 278ccm...
ne mozes pogrijesiti sa nexusom,super skuter,super masina,super izgled,a jesi razmisljao o beverly 400 razlika u cijeni je jako mala a razlika u performansama je jako velika,meni osobno je nexus privlacniji po izgledu nego beverly,ali to su totalno razliciti skuteri po svemu pa ih nema smisla tako usporedivati,u ovom slucaju bi moj glas isao za beverly 400 (y)
 
malaguti said:
250 je mrvicu slabiji od 300 tj 278ccm...
ne mozes pogrijesiti sa nexusom,super skuter,super masina,super izgled,a jesi razmisljao o beverly 400 razlika u cijeni je jako mala a razlika u performansama je jako velika,meni osobno je nexus privlacniji po izgledu nego beverly,ali to su totalno razliciti skuteri po svemu pa ih nema smisla tako usporedivati,u ovom slucaju bi moj glas isao za beverly 400 (y)

tu se slažemo
jednostavno snaga mašine 400 i mene više privlači od dizajna nexusa (y)
 
Maxpeed said:
Ne planiram uzimati 500 jer nemam 50+ somova kuna,a 300 mi se cini dovoljno jakim za moje potrebe,a sto se specifikacija tice znam sve o tome,samo me zanimaju vasi dojmovi oko samog motora kao cjeline...
Sve mi se vise cini da se sa Nexus-om 300 ne moze pogrijesiti.

polovni 500, nađeš 2-3 godine star sa malo kilometara za cijenu manju od novog 300
 
Imate pravo da je Beverly 400 jaci i vjerojatno bolji od Nexusa 300,ali mi se se Beverly uopce ne svidja,dok mi je Nexus jedan od najljepsih skutera ikad...plus kad na to dodas da Beverly bas i nema neku posebnu vjetrobransku zastitu(znam da se to jeftino i jednostavno doda ali tada lici na postarski motor,i sve sto mu fali jesu zute bocne torbe),a meni ce Nexus biti velikim djelom za duza putovanja....mislim da se tu bas i nema puno za razmisljanje.
 
Maxpeed said:
Imate pravo da je Beverly 400 jaci i vjerojatno bolji od Nexusa 300,ali mi se se Beverly uopce ne svidja,dok mi je Nexus jedan od najljepsih skutera ikad...plus kad na to dodas da Beverly bas i nema neku posebnu vjetrobransku zastitu(znam da se to jeftino i jednostavno doda ali tada lici na postarski motor,i sve sto mu fali jesu zute bocne torbe),a meni ce Nexus biti velikim djelom za duza putovanja....mislim da se tu bas i nema puno za razmisljanje.

Mislim da je po pitanju ovjesa i zastite od vjetra Nexus u prednosti... bez obzira sto ne pricamo o 500tici (koja ima sjajan ovjes, u klasi 500 mozda i prvi nakon T Maxa). Vjerovatno u ovoj usporedbi jedini plus Bevu 400 je nesto jaci agregat.
 
Ja ću da vam razjasnim.Da je 300tka zadržala izgled i mašinu od 250 ccm,bil bi to još uvijek lijep skut.ovak su ga unakazili s tim crnim detaljima i ogromnim ružnim vizirom a da ne govorim o plačanju večeg osiguranja bezveze jer nije nikakva razlika u snazi.moje viđenje.
 
marekvz2 said:
a da ne govorim o plačanju večeg osiguranja bezveze jer nije nikakva razlika u snazi.moje viđenje.

Mislim da je ova varijanta tristotice prijelazno rješenje jer će Piaggio grupa biti pritisnuta konkurencijom (SH300, Kymco Downtown) koja nudi više KS  - čini mi se da će sadašnja "tristotica" doživjeti neke preinake vrlo brzo
 
full88 said:
Jesmo Admin Pizdek  :wink: :mrgreen:

Sorry, sadnji off  ..necu vise  :mrgreen:

pozzzz
Sad bu netko od dečkih to pospremil kam i spada, u smetje.