Gilera Nexus 300ie

Hvala Bogu da netko pazi sto se radi na forumu...svaka cast (y)
 
lako za 50 ccm viska...najveci zahvat je izgleda napravljen na mapi ubrizgavanja/paljenja...Razlika se osjeti...ne toliko u brzini koliko na zivosti...i razvijanju snage i ubrzanja.....
 
bmw m 5 said:
lako za 50 ccm viska...najveci zahvat je izgleda napravljen na mapi ubrizgavanja/paljenja...Razlika se osjeti...ne toliko u brzini koliko na zivosti...i razvijanju snage i ubrzanja.....

po papirima je  300 praktički toliko elastičniji od 250 koliko je 250 elastičniji od 200
a kad je izbačen 250 ccm pisalo se da je to povečanje od tada 18% Nm veliki uspjeh i velika razlika

konkretno, po pitanju elastičnosti i zvuka ja razlikujem 200 i 250 kad ih probam

pa tako pretpostavljam da je piaggio ipak napravio dobar posao sa 300
jer očito kod skutera nije toliko važna vršna snaga koliko elastičnost :)

 
liberty said:
po papirima je  300 praktički toliko elastičniji od 250 koliko je 250 elastičniji od 200
a kad je izbačen 250 ccm pisalo se da je to povečanje od tada 18% Nm veliki uspjeh i velika razlika

konkretno, po pitanju elastičnosti i zvuka ja razlikujem 200 i 250 kad ih probam

pa tako pretpostavljam da je piaggio ipak napravio dobar posao sa 300
jer očito kod skutera nije toliko važna vršna snaga koliko elastičnost :)
naravno da se radi u prvom redu o elasticnoti...dakle upotrebljivosti skutera u gradskoj guzvi...bilo sam ili u dvoje....a isto tako sa njim se moze "potegnuti" i daleko van grada...A sa druge strane i ekologija i sve stroze norme prisiljavaju proizvodjace na preinake. Zadrzati perfomanse uz sto manju potrosnju...i da sa druge pak strane vozilo bude ekoloski prihvatljivo. Nimalo lagana zadaca... 8)
 
full88 said:
Ja sam imao priliku provozit jednog nexusa 300 sa variomatom (od jednog forumasa), ..bas bi se mogli dogovorit da napravimo jedan takav "test" mada neznam kolko bi bilo kompetentno jer ja nemam variomat...

A da se razlika u ubrzanju osjeti, to da  :wink:
kaj postoji i kakav drugi :misli: :shock:

:LOL:
 
Imate i moju temu slicnog naziva, pa ju onda spojite s ovom ak ste se vec uhvatili spajanja.
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,127717.0.html
 
full88 said:
Ja sam imao priliku provozit jednog nexusa 300 sa variomatom (od jednog forumasa), ..bas bi se mogli dogovorit da napravimo jedan takav "test" mada neznam kolko bi bilo kompetentno jer ja nemam variomat...

A da se razlika u ubrzanju osjeti, to da  :wink:

Ok...znam da je razlika sa variomatom i bez velika...ali svakako probajte....baš me zanima....

u biti kad ćete pokušavati....imaš moj broj pa zovi....ja vas pratim i snimimo razliku !  (y)
 
Da i ja nesto nadrobim.
Kupio sam Nexusa lani oko Nove godine, registrirao ga u 2 mjesecu ove godine i natuko do sad 14 i nesto sitno tisuca.
Nekih kvarova nisam imal, samo redoviti servisi. Crkla mi je lambda sonda, i zblesiral se CDI.
Servisi su oko 600 kuna, onaj na 12000 je bio 1200.
Ak je za vjerovat board kompu (nisam ga nikad resetiral), prosjecna brzina mi je 79km/h, max 146km/h, potrosnja je 33,5km/l (realna je oko 3,5l na 100km).
Ono nesto sitnica koje su se pojavljivale su rjesavali u garanciji i to po meni brzo (osim lambde, al to je za neku drugu temu).
Gume su jos originalne (mada su vec za bacit).
Uglavnom, stvarno sam zadovoljan s njim.
 
Ne znam tocno, al po board kompu 146. Ovak na duzoj ravnici dodje do 135-140 km/h, po njegovom brzinomjeru. Realno ne znam.
 
Da li se vozite autoput-om ili iskljucivo lokalnim cestama...?

Kad se vozite ap-om,koliko biste cesto radili pauze(relacija od cirka 350 km) i da li biste ugasili motor prije nastavka daljnjeg gazenja???

Pitam jer sam cuo da ga nije pametno gasit(vec ga ostaviti da radi  na mjestu ) :misli:

btw.osoba od koje sam to cuo mi bas i ne djeluje iskusnom,pa provjeravam...
 
Nije ti to bas vozilo za autoput. Uglavnom se vozim lokalnim cestama. A kaj se tice stajanja, ne znam. Ja stanem kod birtije, uglavnom. :mrgreen:
 
Maxpeed said:
Da li se vozite autoput-om ili iskljucivo lokalnim cestama...?

Kad se vozite ap-om,koliko biste cesto radili pauze(relacija od cirka 350 km) i da li biste ugasili motor prije nastavka daljnjeg gazenja???

Pitam jer sam cuo da ga nije pametno gasit(vec ga ostaviti da radi  na mjestu ) :misli:

btw.osoba od koje sam to cuo mi bas i ne djeluje iskusnom,pa provjeravam...

ostaviš ga da radi koju minutu da se sve ohladi i smiri,ko sa svakim vozilom. (y)
 
Maxpeed said:
Da li se vozite autoput-om ili iskljucivo lokalnim cestama...?

Kad se vozite ap-om,koliko biste cesto radili pauze(relacija od cirka 350 km) i da li biste ugasili motor prije nastavka daljnjeg gazenja???

Pitam jer sam cuo da ga nije pametno gasit(vec ga ostaviti da radi  na mjestu ) :misli:

btw.osoba od koje sam to cuo mi bas i ne djeluje iskusnom,pa provjeravam...

1. Kad su skuteri u pitanju, mislim da je 400ccm minimum za AC.
2. S manjim kubikazama preporucam "stare" ceste, biti ce gust, a opet ces stici puno prije nego autom.
3. Stanes, pustis ga minutu da radi u leru, zapalis cigaru, nakon tri dima ugasis skuter i popusis do kraja. Onda palis skuter i picis dalje.
4. Jos nesto?
(y)
 
Fronius said:
Ne znam tocno, al po board kompu 146. Ovak na duzoj ravnici dodje do 135-140 km/h, po njegovom brzinomjeru. Realno ne znam.

Da i ja sam isprobavao njegove mogućnosti i nikada nisam uspio preko 140 km/h
 
mv_agusta said:
moram vas razočarat ali ovi slabiji nexusi(125,250,300) su vam X9 sa drugačijom plastikom :wink: i večim kotačima

aj nemoj pricat gluposti. ti stavi plastike sa nexusa na x9 i obrnuto, ja ti poklonim svoj nexus. razlika u okviru je drasticna. a i u voznji se osjeti. onaj x9 se uvija ka vlak po cesti dok je nexus 250/300 jedan od vozljivijih skutera uopce. i ne znam kako neko moze x9 usporedit sa nexusom. ili onaj xciting. totalno smece prema nexusu. ti skuteri su toliko nevozljivi. nestabilni, teski sa lošom ciklistikom i to netko ide usporedit sa nexusom. vozija sam sve modele i svi se mogu posramit pred nexusom. sa xcitingom 500 ne mozes uc u cosu posteno jer na jednu stranu grebe auspuh a na drugu grebe deklo. jednom skoro glavu izgubija. a nexus moze lec ka i trkaci motor.

marekvz2 said:
ostaviš ga da radi koju minutu da se sve ohladi i smiri,ko sa svakim vozilom. (y)

pa nije na njemu turbo motor pa da ga triba ostavit malo da radi. o cemu pricate.

malaguti said:
ocekivao sam da nexus 300 ima vecu krajnju brzinu...

250 vs 300: razlika je sljedeca:
300 je brzi. svakim dodavanjem gasa ima prednost. ima bolji okretni moment i kad mu das gas, bilo to iz mista ili u voznji bolje krene.
ja sam ih testirao i iz mista 300 ode 2-3 metra naprid i do 140 ode jos mozda metar i to je to.

a ono sto pricate da 300 ide na 7500 100 a 250 manje, to su opet budalastine.
ajde vozite vi po pravcu nexusa bez obzira na motor, pa pogledajte okretaje na 100 km/h, pa onda probajte uzbrdo, pa zatim nizbrdo ali sve istom brzinom.
i vidit cete da varira preko 1000okrataja. pa nije ovo motor sa getribom i da ima uredene prijenosne omjere, ovo je VARIOMAT. okretaji variraju.

e i potrosnje:
250 trosi meni između 3.5 i 5litara
300 isto
500 između 8 i 11litara

ovo je meni bila potrosnja kad sam vozija ove modele.