Gilera RunneR club-za nas tRRkace...

Obzirom na rast Runnera u svim segmentima (velicina, tezina), dali smatrate da bi u iducem modelu na


  • Total voters
    107
malaguti said:
znam da 4t moze ostati bez ulja i zaribati ako se vozi na zadnjem,do sad sam zavidavao do kraja a tako cu i nastavit,a runnera ne vozim na zadnjem,za takve stvari imam firefoxa 2t :wink:

Mome je to dalo kruva...  :? Kad uzmem ponovno malo više će biti pažnje oko ulja, ipak sam prije bija malo mlađi i nemarniji... :oops:
 
liberty said:
u workshop manualu za vespu GT 200 (može se skinuti ili vidjeti na nekim drugim stranicama)
koja isto ima leader 200 ccm mašinu kaže da se mjerač ulja zavidava do kraja prilikom provjere razine ulja (podatak s 58. stranice) isto je i u user manualu za atlantic 200
btw. kad bi ga se samo prislonilo - mislim da nikad ne bi ni bilo ulja do maksimuma

pričekajmo da nam to Bmw_m_5 potvrdi (y)
Opet se vraćam na ono (pošto jedan manual kaže jedno...drugi drugo  :palacdolje:) ...ako se netko odluči zavidavati, onda najbolje točiti do oznake "max", a ako ne zavidavati, onda točiti malo iznad "min" ...samo što ja nisam o tome razmišljao jer sam vjerovao izvadtku iz manuala da se ne zavidava...pa mi cijelo vrijeme razina na "max" ...(a u slučaju da je potrebno zavidavati)...onda je meni cijelo vrijeme razina ulja dosta iznad max.
...pa kad Bmw m5 baci komentar o zavidavanju...nek skomentira pliz i koliko je štetno imati ulje iznad "max" ??


 
Sipka ulja se ZAVIDAVA KOMPLETNO...prilikom kontrole ulja. Razlika izmedu oznake min. i max. je otprilike 3 dl. Normalno da veca kolicina ulja moze skoditi masini...jer sistem radi pod povecanim pritiskom...moze doci do izbijanja ulja na neki od spojeva(dihtung izmedu cilindra-bloka...glave-cilindra...blok-blok..a i havarije same pumpe ulja)...te bacanja viska ulja kroz cijev oduska u airbox......
 
pa normalno da se zavida do kraja ali neeeeee nevjeruju ljudi koliko god mi to puta napisali....
 
Pročitao sam svakojake inovacije na temu provjere ulja u VXR-u! Bio sam i ja skeptičan ,al nakon nekoliko postova od dotičnih ljudi i ja sad provjeravam ulje sa zašarafljenim mjeračem! (y)
 
malaguti said:
pa normalno da se zavida do kraja ali neeeeee nevjeruju ljudi koliko god mi to puta napisali....

...hebiga, a malo je čudno da navedeni manual tvrdi da se ne zavidava tokom kontrole ulja !!

...ko tu koga onda  :misli:
 
bozoou said:
...hebiga, a malo je čudno da navedeni manual tvrdi da se ne zavidava tokom kontrole ulja !!

...ko tu koga onda  :misli:
cuj,radi ti kako mislis da je najbolje...
 
bozoou said:
...hebiga, a malo je čudno da navedeni manual tvrdi da se ne zavidava tokom kontrole ulja !!

...ko tu koga onda  :misli:
gledaj....netreba biti lumen za skuziti da sipka treba biti zavrnuta do kraja prilikom kontrole ulja. Kako ? Lijepo....poznato je da u leader/master agregat ide 1000/1100 ccm ulja....a u master agregat ide 1700 ccm ulja. Pri slijedecoj izmjeni ulja i filtera: ispusti ulje...zamijeni filter...naspi 1000 ccm friskog ulja...upali motor...neka malo radi...ugasi ga...i izmjeri kolicinu ulja: vidjeti ces odmah koja metoda pokazuje otprilike max. oznaku....Ako zavrnes sipku do kraja pokazivati ce ti otprilike max...ako samo prislonis sipku...jedva ce ti dirati njen vrh..Zakljucak: U masinu smo stavili onoliko ulja koliko tvornica preporucuje i logicno je da mora pokazivati full....a sa prislonjenom sipkom to zasigurno ne pokazuje.... :wink:
 
zavrtanjem stražnjih amortizera na koju stranu otvrdnjujem stražnji ovjes :misli:
pretpostavljam da trebam zavrtati na onu stranu prilikomćegaopruga amortizera postaje kraća, zar ne :misli:
ako je kraća -amortizer je tvrđi


 
biker4life said:
> Kako ti se cini Sava MC 29?
> Koliko ti VXR trosi otvorenom cestom?
> Kakav tempo si vozio danas?
> Si zadovoljan?
:misli: (y)

Sava je ok. volio bi proati i battlax, ali čujem da je jako skup
tempo je bio kao uvijek, možda malo sporiji po kraćim zavojima jer nemam osječaj
zadovoljan jesam, ali sam svjestan da to nije x9 (udovnost,kvaliteta izrade i neke druge stavke koje me u biti ne zanimaku)
potrošnju ćemo znati danas kad dođem do rezerve jer je kazaljka dosta neprecizna, kao i na svim skuterima bude dugo na full pa ondanaglo padne
jedino mi nije jasno kako sam uspio kotačem sabiti tablicu :shock:

btw meni prednji kraj uopće nije lagan - valjda jer sam težak umalo koliko skuter

i da - volio bi da se amortizeri jednostavnije namještaju a ne zavrtanjem, pa mjerenjem dužine opruge.
bolje bi bilo da je to kao na drugim skuterima - u 4-5 položaja pa da si siguran na koliko si podesio i lijevog i desnog
 
evo malo vise slika mog trkaca...






i tuning http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,153895.0.html
 
Par slika iz danasnje voznje i jedan komentar. (y)
Naime, imao sam i suvozacicu danas, i moram vam reci da se skuter uopce ne muci odrzavati normalne prosjeke otvorenom cestom.
Potrosnja veca za 2 deca u odnosu na solo voznju.
SP mila majka. :naklon:
Skuter za na kraj svijeta sa njime. :jesus: :jesus: