Gilera RunneR club-za nas tRRkace...

Obzirom na rast Runnera u svim segmentima (velicina, tezina), dali smatrate da bi u iducem modelu na


  • Total voters
    107
ma i ja mislim da nista od toga,jedino ce mozda napravit jos ruznijeg st-a 125/200 :mrgreen:
 
malaga said:
ma i ja mislim da nista od toga,jedino ce mozda napravit jos ruznijeg st-a 125/200 :mrgreen:
čini se  :( pogotovo nakon glasina o udruživanju sa Aprilijom, mislim da se sprema neki odvratni
bratski model ( fora kao sa srv, sr max ....)
Ustvari prilično sam uvjeren da će nas Aprilia "počastiti" sa runnerom 125/200 kao novim SR-om ....
 
mim3a0.jpg


jzy6pi.jpg


2pskux1.jpg


x1m1wk.jpg


 
dolac said:
ljudi jeli mi moze ko pomoci oko problema sa minimumom
minimum mi varira jako puno...ili je previsok 2.2-2,5 rpm ili se ugasi...sa vijkom za ler ga je nemoguce ustelati jer bezobzira kako je okrenut on previse varira...
to variranje izgleda ovako...kad ga upalim radi ili nisko tako da mu moram gasa dati, onda radi previsoko (to uglavnom radi coka), ali kad ga zagrijem i stanem na semafor radi i dalje previsoko i onda nakon par sekunda se smanji i ugasi se

prirubnicu sam pogleda...sa gornje strane nije nidi ispucana jedino mozda sa donje ali sumnjam da bi sa donje ispucala radi savijenosti
svićica je dobre boje
u voznji radi sve normalno
ne vuce fals na airboxu
neznan vise sta da gledan a nervira me gasirati stalno na semaforu

e da radi se o novoj gileri runner sp 50

koja ti je dizna?
 
stipe_zd said:
koja ti je dizna?
rjesia sam problem  (y)
tribalo je samo zavidati vijak zraka i ponovoga vratiti i to je to
a ako te zanima dizna je 62
 
Imam vx 125 iz 2007. i jedno pitanjce,zanima me nesto u vezi temperature , nakon koliko crtica(onih na celeru) se motor onako opako pregrijava,cisto iz znatizelje me zanima,da znam pazit
 
kad cujes ventilator onda znaš da je pregrijan  :mrgreen: , to ce ti se dogodit jedino ljeti u gradskoj vožnji