Gilera RunneR club-za nas tRRkace...

Obzirom na rast Runnera u svim segmentima (velicina, tezina), dali smatrate da bi u iducem modelu na


  • Total voters
    107
SM rules said:
Meni frend u Puli prodaje isti takav za 10 bi ga dao, isto bez padova sa nekih 20 tis.. Šta nisi naišo na njega il??
ma vec sam rekao nije ovo bilo u planu,ja sam trazio SP a ovo je slucajno uletilo!VXR nisam ni gledao po oglasima!
 
Moja slicica  :D

...a bas bi bilo dobro da Bmw da svoje mišljenje o tim temperaturama, čudno mi to da motor nemože postići radnu temperaturu na hladnom  :misli: ...pa da je tako, sigurno bi konstruktori i ponudili neka rješenja, npr. neki plastični poklopac koja šeta gore-dolje i onda se po želji pokrije dio saća na hladnjaku.
Neznam, ja bi se složio s Malagutijem da to nema nikakve veze što je temp na donjoj crtici (a meni je na hladnijem bila i niže)
...nekako mi se čini, čim se temp. vode počme dizati, da je motor već fino i dovoljno ugrijan, a to što se pri vožnji temp. stacionira to samo znači da je jednak gubitak topline na hladnjaku i unos topline iz motora,a pošto se radi o velikim hladnoćama i velikim gubicima topline, to ujedno znaći da i motor jednako toliko jako grije. A ako jako grije, znaći da su mu vanjske stijenke vruće, bez obzira na relativno malo hladniju vodu.

I još bi bilo zanimljivo ako netko zna podatak kolike su stvarno temp. vode na onoj skali indikatora. Nemora nužno i bit ako je voda na donjoj crtici, da je to i hladna voda.
 
bozoou said:
Moja slicica  :D

...a bas bi bilo dobro da Bmw da svoje mišljenje o tim temperaturama, čudno mi to da motor nemože postići radnu temperaturu na hladnom  :misli: ...pa da je tako, sigurno bi konstruktori i ponudili neka rješenja, npr. neki plastični poklopac koja šeta gore-dolje i onda se po želji pokrije dio saća na hladnjaku.
Neznam, ja bi se složio s Malagutijem da to nema nikakve veze što je temp na donjoj crtici (a meni je na hladnijem bila i niže)
...nekako mi se čini, čim se temp. vode počme dizati, da je motor već fino i dovoljno ugrijan, a to što se pri vožnji temp. stacionira to samo znači da je jednak gubitak topline na hladnjaku i unos topline iz motora,a pošto se radi o velikim hladnoćama i velikim gubicima topline, to ujedno znaći da i motor jednako toliko jako grije. A ako jako grije, znaći da su mu vanjske stijenke vruće, bez obzira na relativno malo hladniju vodu.

I još bi bilo zanimljivo ako netko zna podatak kolike su stvarno temp. vode na onoj skali indikatora. Nemora nužno i bit ako je voda na donjoj crtici, da je to i hladna voda.

mene to isto zanima
po meni je ili termostat defektan pa ne zatvara do kraja u vožnji
ili je to jednostavno tako
no to onda može dovesti do miješanja ulja i benzina

meni je na konstantnoj vožnji otvorenom cestom na 12 stupnjava, temperatura na samom minimumu
čim stanem malo poraste itd.
ja ću vjerojatno probati staviti novi termostat, po mogućnosti onaj s Quasara koji se barem prema pisanju nekih stranih foruma pokazao kao imuniji na oscilacije u temperaturi, tj. drži višu temperaturu

 
ma liberty ne brini se ti,zagrije se on jako dobro,ako ne vjerujes stavi ruku na cilindar poslije voznje :mrgreen:
 
:misli:
...očito sam ja onda malo neupućen.

Koje su uloge termostata osim da mjeri temp. vode i pali ventilator kad je voda vruća?
Šta isto reagira i na hladnu vodu pa smanjuje cirkulaciju vode kroz hladnjak??(Na to misliš kad kažeš "zatvara" ??)
 
bozoou said:
:misli:
...očito sam ja onda malo neupućen.

Koje su uloge termostata osim da mjeri temp. vode i pali ventilator kad je voda vruća?
Šta isto reagira i na hladnu vodu pa smanjuje cirkulaciju vode kroz hladnjak??(Na to misliš kad kažeš "zatvara" ??)

da, znači, funkcija mu je da održava idealnu radnu temperaturu
 
a recimo na tuniranim 50icama se termostat skida tako da se stalno hladi, kao na recimo mom firefoxu 8)
 
Hmm...pa jel ima onda i mogućnost totalno zatvoriti, prekinut cirkulaciju??
Jer ako ima tu mogućnost, onda očito nema potrebe skroz zatvoriti, što bi ujedno značilo da je idealna temp. vode na donjoj crtici.

...jer nevjerujem da svima ne radi dobro, i da je svima slučajno temp. na donjoj crtici  :misli:.
Tj. ako je potrebna toplija voda, nekome bi bar sistem dobro funkcionirao i jačim zatvaranjem bi se postigle znatno veće temp. vode.
 
ja sam isto primjetio da se temperatura ne dize vise od prve crtice na vxr-u,a ako ga pustim na mjestu da radi dojde do pola skale i onda pali ventilator!!!
 
...svejedno me i dalje  zanima jel ima taj sistem mogućnost totalno zatvoriti, prekinut cirkulaciju vode?? :mrgreen:
 
pula52 said:
ja sam isto primjetio da se temperatura ne dize vise od prve crtice na vxr-u,a ako ga pustim na mjestu da radi dojde do pola skale i onda pali ventilator!!!

Kad ga palis "na hladno" (znaci da je masina potpuno hladna, nekoristena par sati), pusti ga da radi u mjestu (najbolje na centralnoj nogari, da nebi pao sa bocne nogare uslijed paljenja automatskog čoka) minutu-dvije, i prvih cca. 1-2 km nemoj odvrtati gas do kraja, i nemas apsolutno nikakve brige. (y)
 
biker4life said:
Kad ga palis "na hladno" (znaci da je masina potpuno hladna, nekoristena par sati), pusti ga da radi u mjestu (najbolje na centralnoj nogari, da nebi pao sa bocne nogare uslijed paljenja automatskog čoka) minutu-dvije, i prvih cca. 1-2 km nemoj odvrtati gas do kraja, i nemas apsolutno nikakve brige. (y)
dada ja obavezno pustim da radi neko vrijeme prije nego idem bilo gdje!danas mi benzin negdje procurio ispod skutera!
 
pula52 said:
dada ja obavezno pustim da radi neko vrijeme prije nego idem bilo gdje!danas mi benzin negdje procurio ispod skutera!

Ako si netom prije bio na benzinskoj i natocio ful, ali ono doslovno "do čepa" kako bi rekli, onda nemas brige - izaslo je na cijev oduška između prednjeg i zadnjeg kotaca. U svakom slucaju, kada "pištolj" na benzinskoj "iskopča" prvi put, jos ti u tank stane mozda pola deca, a mozda i manje, jer ako sipas vise, bzvz tocis jer ce iscuriti van.

Ako se radi o necem drugom, napisi vise detalja! (y)
 
Test Gilere Runner 180 SP, objavljeno 1999. godine u broju 24 Moto Pulsa:

U novoj verziji SP, Runner je opremljen disk kočnicom na stražnjem kotaču koja je snažnija u odnosu na bubanj, koji se i dalje ugrađuje u osnovnu verziju, i daje bolji osjećaj doziranja. Danas je Runner 180 skuter s ponajboljim ubrzanjem, kako iz mjesta tako i iz kretanja. Runneru 180 SP izmjerili smo najveću brzinu od 135 km/h, čime smo se slobodno mogli upustiti na vožnju po autocesti.

Mala vjetrobranska maska koja je sada dio serijske opreme pokazala se korisnom jer dobar dio struje zraka skreće s glave vozača. No, treba paziti na bočni vjetar koji nastaje prolazom brzih vozila. Prednji kraj Runnera je lagan, tako da kolebanja s povećanjem brzine postaju sve vidljivija, no nema tu ničeg što se ne bi moglo kontrolirati. Zauzvrat, vibracije koje se osjećaju na laganom gasu, nestaju pri većim brzinama kada je SP sasvim pristojno udoban. Masivni središnji tunel koji je karakterističan za Runner ipak nešto ograničava udobnost, a i sjedalo suputnika mogao bi biti nešto prostranije.

Položaj u sjedalu dobar je za vozača bilo koje visine. Sjedalo je ipak malo previsoko za jedan skuter (od tla 815 mm), čime je donekle umanjena praktičnost Runnera, koji, uostalom, zbog svoje specifične konstrukcije ne može imati drugih prtljažnih prostora osim onog pod sjedalom. Prostor pod sjedalom je pristojan, ali nema pretinca iza prednje oplate i kuke na koju bi se mogla objesiti torba.

S druge strane, Gilera Runner 180 SP je izrazito sportski skuter, dobro je konstruiran, a krasi ga i vrlo lijepa linija. Izrazito je stabilan, i kada se vozač navikne na naglo oslobađanje snage, te kada se gume zagriju kako treba, vozilo postaje vrlo zabavno. Značajnu ulogu ima i vrlo dobar sustav kočenja koji je, kao što smo već spomenuli, postao još bolji uvođenjem disk kočnice na stražnjem kotaču. Mogućnosti nagiba u zavoju vrlo su dobre. Nervozniji skuteraši trebaju pripaziti na odvrtanje gasa kako ne bi stražnja guma proklizala nakon naglog dodavanja gasa u oštrim gradskim zavojima.

Kao što smo već napomenuli, prednji kraj je prilično lagan i pri sportskoj ga vožnji treba dodatno opteretiti prebacivanjem tijela što je moguće više prema naprijed jer je Runner sklon produžavanju putanje kroz zavoj. Ovjes se uvijek ponaša korektno, čak i u vožnji sa suvozačem. Jednocilindrični dvotaktni agregat kojim je opremljen Runner 180 SP, i dalje je jedan od najsnažnijih skuterskih motora. I učinak samog prijenosa je odličan, pošto vrlo dobro prati izrazito sportsku namjenu skutera i ne pokazuje nikakve znakove zamora, čak ni u uvjetima brojnih ubrzanja u gradskom prometu. Kod samog kretanja potrebno je dodati malo jači gas da bi Gilerin "sprinter" reagirao. U serijsku opremu spadaju dva stojna oslonca.

Onaj bočni nema električni sigurnosni uređaj koji bi spriječio vožnju kad otvoren, ali ima jaku oprugu koja je vrlo nespretna za korištenje. Kod instrumenata novost je brojač parcijalnog i ukupnog broja prijeđenih kilometara, ali je pokazivač razine goriva u spremniku malo neprecizan. Naime, on dugo pokazuje potpuno pun spremnik, nakon čega kazaljka tako naglo pada da vozač niti ne uspije reagirati, a skuter je već na rezervi.

I grafika je ponešto izmijenjena. Potrošnja goriva je razumna, a kreće se u prosjeku negdje oko 5.5 litara na 100 km/h. Čep spremnika goriva je vrlo praktičan jer je na prednjem dijelu, sa vratašcima koja se otvaraju laganim pritiskom ključa u kontakt bravi. Svakako treba pohvaliti prednja svjetala koja daju širok i dubok snop svjetla, te poduži popis dodatne opreme koji je predviđen za ovaj model. Atraktivnog dizajna, obogaćen ponekom novotarijom od prvog predstavljanja, 180 SP se nudi i u vrlo uočljivoj dvobojnoj sivo metalik-crvenoj kombinaciji.

Zbrojimo li sve gore navedeno, Gilerin trkač sigurno neće razočarati vozače kojima je namijenjen, neprestano će im osiguravati pregršt zadovoljstva, te jedinstvenu priliku da u gradskoj vožnji sa jednim skuterom mogu gotovo ravnopravno parirati i motociklima. Cijena Runner-a 180 SP od 26.173,00 kn velika je, ali i prihvatljiva, imamo li u vidu izuzetne performanse i tehničke detalje koje nam ovaj skuter nudi.

TEHNIČKI PODACI
Motor: dvotaktni, jednocilindrični, promjer x hod 65,6 x 52 mm, obujam 175,8 ccm, odnos kompresije 9,8:1, hlađenje tekućinom;
Napajanje: rasplinjačem Dellorto od 20,5 mm;
Spremnik goriva: 9 litara bez rezerve (+ rezerva 3 litre, ukupno 12 litara);
Spojka: automatska s centrifugalnim varijatorom;
Ovjes: sprijeda teleskopska preokrenuta vilica promjera 30 mm, straga oscilirajući motor i jednostruki podesivi amortizer.
Kočnice: ispred disk od 220 mm od Inoxa, čeljust s 2 klipića, iza disk od 240 mm s 2 klipića.
Gume: 120/70-12 prednja i 130/60-13 stražnja;
Dimenzije (u mm) i težina: duljina 1.780, širina 720, međuosovinski razmak 1.303, visina sjedala od tla 815, težina 106 kg;
Max. snaga: 21 ks pri 8.000 okr./min. Max. okr. moment: 19 NM pri 7.000 okr./min.

Izvor: Web stranice Moto Pulsa (prije redizajna)

---

Eto, iskopao sam vam na netu test SP-a 180, znaci iz 1999. godine, kada je ovaj model zamijenio FXR-a 180. Test sam preuzeo davno, a od kad je Moto Puls redizajnirao svoje web stranice, bojim se da je do ovog testa u online izdanju nemoguce doci, pa sam se potrudio, eto, koga zanima... (y)

Vezano za sam skuter, kasnije (za sezonu 2002.) uslijedio je redizajn plastika i grafika (o tome sam vec opsezno pisao pocetkom teme), te nekoliko tehnickih poboljsanja (jedno od najbitnijih je bolja prednja vilica).

U privitku saljem slike iz doticnog testa! (y)
 
Par mojih komentara na sam test:

> cijena koju spominju - bila je jedno vrijeme i nesto sitno preko 30 000 kn, tako da je ova gore spomenuta i vise nego korektna;
> prtljazni prostor - veci i nije potreban, to je beskompromisni sportski skuter;
> pojam "osnovna verzija" - tu se misli na model FXR (za one neupucene).
 
pula52 said:
natankao sam do vrha ali u nedelju a danas mi je to curilo!!!

Je li padano sa skutera? Ako je postoji mogućnost da je probušen rezervar ali onda bi cijelo vrijeme curilo :misli: