aprilliaaa
Well-known member
O prednjoj vilici
Već sam pisao o doradama što sam ih prije radio na prednjoj vilici. Prvo sam bio dodao piksne kako bi otvrdnuo originalni feder i tu sam se još poigrao s gustoćom ulja... Rezultat je bio zadovoljavajući, puno bolje od premekane originalne vilice.
Nakon toga sam išao korak dalje (vrag mi nije da mira :evil pa sam ugradio bitubo federe. I o tome sam već nešto pisao... Ugradio sam kit kako sam ga dobio (federi, piksne i ulje gustoće 20). Napomena: tvornički gustoća ulja je 10. Uglavnom to što se dobije u paketu i ako se tako ugradi nevalja ništa, tvrdo kao kamen, za ubiti se :nono:. Nakon prve vožnje odmah otišao do meštra da vadi ulja i tako još jednom ili dva puta, dok se ulja više nije smijelo vaditi, pa smo za 4 mm skratili piksne. Tako podešenu vilicu sam vozi do neki dan. Još uvijek sam bio donekle nezadovoljan, pogotovo na neravninama kojih kod nas bogme ne fali. Pomalo sam imao osječaj nabijanja ili izbijanja...a SW je i inaće osjetljiv na neravnine ...nevalja premekano nevalja pretvrdo.
Ovih dana sam se opet odlučio poigrati i pokušati dovesti vilicu što bliže mom nekom nahođenju i željama. Doktorira san na nekim stranicama na netu... :angel: zaključak je bio da se u to nemoš' pouzdati i puno oslonit, više služi kao neki orijentir. To sam zaključio recimo po tome što ovi u it... preporučuju okretanje federa s gušćim dijelom prema dolje u vilicama, kao to su u Hondi pogriješili i nisam baš razumio objašnjenje...uglavnom svi ovi ga okreću i gušći dio dolje. Uz to uljevaju ulje 15-20 i onda na kraju svi presretni sa super dojmovima. Moš mislit! :blahblah: Ja koji nisan baš nježan na gasu i koji iman 120+ kila to je pretvrdo i nemožeš vozit. Honda je istina pogriješila u manualu i krivo napisala da gušći dio ide dolje, ali ga nije pogriješila okrenit u vilicama i k tome u manualu (vidio u meštra) ispravila tu grešku tako da je na prve dvi tri stranice istakla greške koje se javljaju kroz cijeli manual. Uglavnom gušći dio federa ide gore.
Neki dan, nakon što smo otvorili vilice prvo što smo primjetili je da je premalo ulja. Puno manje od raznih preporuka i onoga što piše za originalne federe. Za originalni je visina bez ulja do vrha otvorene vilice 97 mm. Za bitubo preporučaju 110 mm, a svi se igraju visinama u rasponu 110-90 mm u zavisnosti o gustoći ulja i koje federe stavljaju. Tako da sam se morao odlučiti od kuda krenuti.
Ulili smo ulje do 120 mm od vrha i to gustoće cca 13 (kombinacija 10-ke i 15-ice). Kako sam već spomenija prije je bila 20-ica i dosta viša razlika do vrha. Nakon par dana vožnje primjetio sam da je nešto bolje, mrvu manje su se osječali prelasci preko neravnina a potreba čvrstoća je ostala. Kad sam se već odlučio time poigrati ponovo sam skinio vilicu i dolili ulja da bude 110 mm od vrha tuba i skratili piksne za 4 mm (već prije skratio isto za 4 mm). Prošao par kilometara ovde po gradu, ok mi se čini samo pravi osvrt dajem nakon vikenda :chainsaw:.
Već sam pisao o doradama što sam ih prije radio na prednjoj vilici. Prvo sam bio dodao piksne kako bi otvrdnuo originalni feder i tu sam se još poigrao s gustoćom ulja... Rezultat je bio zadovoljavajući, puno bolje od premekane originalne vilice.
Nakon toga sam išao korak dalje (vrag mi nije da mira :evil pa sam ugradio bitubo federe. I o tome sam već nešto pisao... Ugradio sam kit kako sam ga dobio (federi, piksne i ulje gustoće 20). Napomena: tvornički gustoća ulja je 10. Uglavnom to što se dobije u paketu i ako se tako ugradi nevalja ništa, tvrdo kao kamen, za ubiti se :nono:. Nakon prve vožnje odmah otišao do meštra da vadi ulja i tako još jednom ili dva puta, dok se ulja više nije smijelo vaditi, pa smo za 4 mm skratili piksne. Tako podešenu vilicu sam vozi do neki dan. Još uvijek sam bio donekle nezadovoljan, pogotovo na neravninama kojih kod nas bogme ne fali. Pomalo sam imao osječaj nabijanja ili izbijanja...a SW je i inaće osjetljiv na neravnine ...nevalja premekano nevalja pretvrdo.
Ovih dana sam se opet odlučio poigrati i pokušati dovesti vilicu što bliže mom nekom nahođenju i željama. Doktorira san na nekim stranicama na netu... :angel: zaključak je bio da se u to nemoš' pouzdati i puno oslonit, više služi kao neki orijentir. To sam zaključio recimo po tome što ovi u it... preporučuju okretanje federa s gušćim dijelom prema dolje u vilicama, kao to su u Hondi pogriješili i nisam baš razumio objašnjenje...uglavnom svi ovi ga okreću i gušći dio dolje. Uz to uljevaju ulje 15-20 i onda na kraju svi presretni sa super dojmovima. Moš mislit! :blahblah: Ja koji nisan baš nježan na gasu i koji iman 120+ kila to je pretvrdo i nemožeš vozit. Honda je istina pogriješila u manualu i krivo napisala da gušći dio ide dolje, ali ga nije pogriješila okrenit u vilicama i k tome u manualu (vidio u meštra) ispravila tu grešku tako da je na prve dvi tri stranice istakla greške koje se javljaju kroz cijeli manual. Uglavnom gušći dio federa ide gore.
Neki dan, nakon što smo otvorili vilice prvo što smo primjetili je da je premalo ulja. Puno manje od raznih preporuka i onoga što piše za originalne federe. Za originalni je visina bez ulja do vrha otvorene vilice 97 mm. Za bitubo preporučaju 110 mm, a svi se igraju visinama u rasponu 110-90 mm u zavisnosti o gustoći ulja i koje federe stavljaju. Tako da sam se morao odlučiti od kuda krenuti.
Ulili smo ulje do 120 mm od vrha i to gustoće cca 13 (kombinacija 10-ke i 15-ice). Kako sam već spomenija prije je bila 20-ica i dosta viša razlika do vrha. Nakon par dana vožnje primjetio sam da je nešto bolje, mrvu manje su se osječali prelasci preko neravnina a potreba čvrstoća je ostala. Kad sam se već odlučio time poigrati ponovo sam skinio vilicu i dolili ulja da bude 110 mm od vrha tuba i skratili piksne za 4 mm (već prije skratio isto za 4 mm). Prošao par kilometara ovde po gradu, ok mi se čini samo pravi osvrt dajem nakon vikenda :chainsaw:.