Gilera Nexus 300ie

Dobro jutro!

Dugo me nije bilo, samo nekih 500-tinjak km bez da moj skuter nije izrazio želju da napravi dramu!
Sad je u problemu variomat, kojeg je prijašnji vlasnih zamijenio i stavio Polinijev.
S njim nešto nije u redu, (valjda dizajniran od retardiranih mozgova), izliže utege prebrzo.
Jedino logično rješenje je staviti original variomat, pa me zanima, jel tko radio zamjenu, kakva su iskustva i naravno, cijena glupih dijelova.
Hvala!
 
Ne znam za dijelove ali samo mala opaska, moje licno iskustvo sa autima i ovo malo sa motorima jeste da se uvijek stavljaju originalni dijelovi...iz cistog razloga sto je omjer ulozenog i dobijenog u 99% slucajeva najveci...
 
Tomexa said:
Dobro jutro!

Dugo me nije bilo, samo nekih 500-tinjak km bez da moj skuter nije izrazio želju da napravi dramu!
Sad je u problemu variomat, kojeg je prijašnji vlasnih zamijenio i stavio Polinijev.
S njim nešto nije u redu, (valjda dizajniran od retardiranih mozgova), izliže utege prebrzo.
Jedino logično rješenje je staviti original variomat, pa me zanima, jel tko radio zamjenu, kakva su iskustva i naravno, cijena glupih dijelova.
Hvala!

Neznam šta znači brzo, ali ako se radi od npr. 3-5 t km, vjerovatno je sve u redu.

Aftermarket dijelovi tog tipa napravljeni su kako bi pružili bolje performanse nauštrb trajnosti komponenti. Ubrzana potrošnja utega kod sportskih i race variomata je normalna pojava. Tako da bit ce da ipak nisu retardirani mozgovi u pitanju.

Moje iskustvo sa npr. Malossi sportskim variomatima je upravo takvo kakvo sam opisao. Isto vrijedi i za Polini utege koje sam imao u originalnom variomatu.

Ako te smeta ubrzana potrošnja utega variomata, uvijek možeš vratiti originalni variomat, te u njega staviti originalne ili malo lakše utege i situacija ce se promijeniti. Ne kužim ova zadnja pitanja - cijene kojih dijelova i kakva iskustva?
 
biker4life said:
Neznam šta znači brzo, ali ako se radi od npr. 3-5 t km, vjerovatno je sve u redu.

Aftermarket dijelovi tog tipa napravljeni su kako bi pružili bolje performanse nauštrb trajnosti komponenti. Ubrzana potrošnja utega kod sportskih i race variomata je normalna pojava. Tako da bit ce da ipak nisu retardirani mozgovi u pitanju.

Moje iskustvo sa npr. Malossi sportskim variomatima je upravo takvo kakvo sam opisao.Isto vrijedi i za Polini utege koje sam imao u originalnom variomatu.

Ako te smeta ubrzana potrošnja utega variomata, uvijek možeš vratiti originalni variomat, te u njega staviti originalne ili malo lakše utege i situacija ce se promijeniti. Ne kužim ova zadnja pitanja - cijene kojih dijelova i kakva iskustva?
Mislim na iskustva koja si upravo opisao.  ;)
Nazvala sam ih retardiranim jer sam imala situaciju da su se toliko istrošili, iskočili iz ležišta i jedan se zaglavio. Nisam mogla spustit gas, i koštalo me par stotina kuna vučne službe, izvanredan servis i puno živaca. Naravno tada nisam znala o čemu se radi. Odmah sam ih zamijenila i sad prešla s njima manje od 2000km, oni izlizani. Nemam original variomat, niti ga ima prethodni vlasnik, valjda ih je nekome poklonio.
Zato me zanima koliko košta original variomat, a to što sam pitala za  dijelove, uvijek kad nešto kupiš, od mašine za robu, naknadno moraš kupit gumu za vodu i sl.?! ;)
 
Tomexa said:
Mislim na iskustva koja si upravo opisao.  ;)
Nazvala sam ih retardiranim jer sam imala situaciju da su se toliko istrošili, iskočili iz ležišta i jedan se zaglavio. Nisam mogla spustit gas, i koštalo me par stotina kuna vučne službe, izvanredan servis i puno živaca. Naravno tada nisam znala o čemu se radi. Odmah sam ih zamijenila i sad prešla s njima manje od 2000km, oni izlizani. Nemam original variomat, niti ga ima prethodni vlasnik, valjda ih je nekome poklonio.
Zato me zanima koliko košta original variomat, a to što sam pitala za  dijelove, uvijek kad nešto kupiš, od mašine za robu, naknadno moraš kupit gumu za vodu i sl.?! ;)

Originalni variomat za Nexusa neznam koliko je, ali vecina aftermarket variomata je obicno oko ili malo preko 1 k kn, pa pretpostavljam da je original koju stoticu više od toga (pretpostavka).

Šteta da ga nisi dobila uz skuter. Ja uvijek kažem ljudima - ako vozilo ima aftermarket variomat ili auspuh - tražite original kod kupovine rabljenog, gotovo sigurno ce trebati prije ili kasnije.

Uz originalni variomat vjerovatno ce dobro doci i novi originalni utezi (100-150 kn) i eventualno set klizaca (20-30 kn).

Nemam iskustva konkretno sa Nexusom, ali imam sa Runnerom 180 SP pa eto.

Inače, utezi istrošeni do te mjere do koje si opisala - to se moralo osjetiti u voznji (na dodavanju gasu, ubrzanju i međuubrzanju, ali najvise na krajnjoj brzini), a vjerovatno ni zvučna kulisa nije izostala ako se malo bolje slušalo. Jbg, sada šta je tu je, iskustvo više.

Bilo kako bilo - ako nemaš živaca, volje ni vremena često mjenjati utege, vjerovatno je original najbolje rješenje. Možda je potrošnja utega u ovom slučaju (Polini) malo pretjerana, ali sa takvim dijelovima se nikada ne može tvrditi 100%, jer im trajnost nije najbitnija karakteristika. Ja sam imao slučaj da mi je prvi set utega u sportskom variomatu Malossi Multivar 2000 trajao upravo malo preko 2.000 km, dok je iduci set trajao nešto više (valjda kada je sve leglo na svoje mjesto, tj. kada su utezi malo "uglancali" utore na variomatu). Originalni Piaggio utezi u original variomatu trajali su mi po 10.000 km, a lakši utezi Polini ali isto u originalnom variomatu (po sjecanju) 7-9 t km.

(y)
 
Tomexa said:
Mislim na iskustva koja si upravo opisao.  ;)
Nazvala sam ih retardiranim jer sam imala situaciju da su se toliko istrošili, iskočili iz ležišta i jedan se zaglavio. Nisam mogla spustit gas, i koštalo me par stotina kuna vučne službe, izvanredan servis i puno živaca. Naravno tada nisam znala o čemu se radi. Odmah sam ih zamijenila i sad prešla s njima manje od 2000km, oni izlizani. Nemam original variomat, niti ga ima prethodni vlasnik, valjda ih je nekome poklonio.
Zato me zanima koliko košta original variomat, a to što sam pitala za  dijelove, uvijek kad nešto kupiš, od mašine za robu, naknadno moraš kupit gumu za vodu i sl.?! ;)
Kupi originalni u Rape ili baci oko po oglasima, možda ima kakav razbijeni koji prodaje u dijelove

Kad kupiš drugi, prodaj ovaj sportski i tako vrati bar dio uloženi u novi  :wink:
 
Koju foliju bi mi preporucili za zatamljivanje vizira na nexus-u?

da li skroz crnu foliju ili foliju za zatamljivanje koja se koristi na kolima?

Takodje hteo bih da stavim trakicu na felnu pa me zanima preporuka za proizvodjaca kao i koju boju da stavim, s obzirom da mi je nexus tamno plave boje..predpostavljam da je crvena najbolja!?

da li mislite da je ovo ok rucica s obzirom na boju mog skutera : http://www.maxmoment...al_grips-pr-151

Unapred hvala!
 
Ajme lud sam..prije 3 tj kupio Nexusa u sjajnom stanju a još prije toga novi leovince top za njega i još nisam niti vidio níti čuo jednog ili drugog..sanjam ga već pošto mi je on već 2 god najveća želja i za koji dan se vračam njemu.uf koja sreća  :D znaš ono kada kupiš 1. motor,e taj osjećaj : ))
 
i evo ga doma napokon. nemam rići koje iznenađenje na prvoj vožnji, vuće kao lud, zvuk sa serijskim ispuhom jako dobar, sa leovinceom bolesno dobar,svi se okreću na cesti,grmi i dok čujem vjerat u shebanoj kacigi, sutra vadim db killer pa tek mogu zamisliti šta će to biti. nemam rići, mrak mrak mrak...

x3d30g.jpg


5nmbuq.jpg


j8fvjn.jpg
 
Future47 said:
i evo ga doma napokon. nemam rići koje iznenađenje na prvoj vožnji, vuće kao lud, zvuk sa serijskim ispuhom jako dobar, sa leovinceom bolesno dobar,svi se okreću na cesti,grmi i dok čujem vjerat u shebanoj kacigi, sutra vadim db killer pa tek mogu zamisliti šta će to biti. nemam rići, mrak mrak mrak...

Ovaj auspuh mu je super legao
trebao sam i ja kupiti takav ali motor je parkiram i ceka popravak od nesrece
 
milanche said:
'Ko ti je ljepio naljepnicu na tehničkom? Daj negdje na sredinu ju stavi,inače nexus je k'o apoteka

a jbg, kupio ga sa tom naljepnicom..smijem ju skinuti i zaljepiti novu na vilicu ? :D
 
Hahahah pojma nemam,noktima,malo namocio da omekša  i zuljao :mrgreen:  otvori temu pa da vidiš sta sve ljudi znaju i kakve metode su isprobali :mrgreen:


 
milanche said:
Hahahah pojma nemam,noktima,malo namocio da omekša  i zuljao :mrgreen:  otvori temu pa da vidiš sta sve ljudi znaju i kakve metode su isprobali :mrgreen:

pahaha, ma negdje sam čitao benzin ili tako nešta, a opet bi se upucao da ga izgrebem zbog fakin naljepcine ;D ma zaljepiti ću leovince naljepnicu koju sam dobio uz spuh preko nje i nakeljiti novu ;P
 
Future47 said:
pahaha, ma negdje sam čitao benzin ili tako nešta, a opet bi se upucao da ga izgrebem zbog fakin naljepcine ;D ma zaljepiti ću leovince naljepnicu koju sam dobio uz spuh preko nje i nakeljiti novu ;P
otiđi po gratalicu na tehnički

i novu naljepi na desnu vilicu sa strane
 
milanche said:
A sto na vilicu crni baldekse,na prednji blatobran ali skroz iza,kao da je nema a ima
S aluminijskog tuba vilice se puno lakše (i s manje straha) skida nego s lakirane plastike.  :wink: