Sprej za podmazivanje lanca

biker4life said:
Moj izbor:


(y)

Prvih cca. 15-20 000 km sam koristio MOTUL, pa sam presao na IPONE (zadnjih 20 000 km) i nemam zamjerki. :wink:
cijena?
 
Ipone chain cleaner
Motul factory line chain lube         (y)
 
biker4life said:
I ja koristim chain cleaner od Ipona, odlican je, a i cijena je prihvatljiva (84 kn/750ml) + ima prakticnu cetkicu na vrhu spreja.

ne kazem da ovi jeftiniji nisu dobri,ko voli neka topi u nafti,podmazuje wd-om....
meni ovo lijepo cisti,super podmaze i ne kenja po kotacu  (y)

a i to sto kazes,ne moram kupovat cetkicu za zube,ima cetkica na cleaneru  :mrgreen:
 
Ja ga svakih 500-1000km (zavisi kako se zaprljao) dobro operem ivasolom (sa pemzlom), kao i prednji i zadni lancanik i vilicu, itd, isperem vodom, pa posusim kompresorom(ili sacekas da se osusi)...
Nekad kad nemam vremena ili sam daleko od kuce dobro ga ocistim/ispricam WD-om i pobrisem krpom...
Uvjek izaberem neki Motulov sprej za podmzivanje (oko 100 kunica) i imam ga za nekih 4-5 podmazivanja.
 
Kuzma said:
Ja ga svakih 500-1000km (zavisi kako se zaprljao) dobro operem ivasolom (sa pemzlom), kao i prednji i zadni lancanik i vilicu, itd, isperem vodom, pa posusim kompresorom(ili sacekas da se osusi)...
Nekad kad nemam vremena ili sam daleko od kuce dobro ga ocistim/ispricam WD-om i pobrisem krpom...
Uvjek izaberem neki Motulov sprej za podmzivanje (oko 100 kunica) i imam ga za nekih 4-5 podmazivanja.
:LOL: :LOL: :mrgreen:
 
Kuzma said:
Ja ga svakih 500-1000km (zavisi kako se zaprljao) dobro operem ivasolom (sa pemzlom), kao i prednji i zadni lancanik i vilicu, itd, isperem vodom, pa posusim kompresorom(ili sacekas da se osusi)...
Nekad kad nemam vremena ili sam daleko od kuce dobro ga ocistim/ispricam WD-om i pobrisem krpom...
Uvjek izaberem neki Motulov sprej za podmzivanje (oko 100 kunica) i imam ga za nekih 4-5 podmazivanja.
pa kaj nije to premalo? meni puno duze traje!
 
DamiR6 said:
e onda i ja prelazim na renco  :mrgreen:

samo ga trebam naći..jel zna netko gdje ga ima u slavonskom brodu ili okolici?  :misli:  (y)


Di si kupio  :misli:
 
mladen59 said:

Pa sta je tu cudno, ivasol sluzi za pranje i odmascivanje motora, ako moze oprati/odmastit motor a da mu pri tome ne steti, ne kuzim sta moze nastetiti lancu?
Taj savjert sam dobio od jednog mehanicara, mozda je u krivu, volio bi da mi netko malo pojasni :?


luka737 said:
pa kaj nije to premalo? meni puno duze traje!

Ma ja to zalijem dobrano, bolje da ga ima nego da fali...
 
valvoline mi bolji od iponea. Na motul nemam nekih zamjerki osim....motul je duplo skuplji. Ne znam kakav je renco, ali pored valvolinea za 53 kune nemam nikakve namjere isprobavati.
 
live-for-ride said:
valvoline mi bolji od iponea. Na motul nemam nekih zamjerki osim....motul je duplo skuplji. Ne znam kakav je renco, ali pored valvolinea za 53 kune nemam nikakve namjere isprobavati.

Jel baca taj valvoline i ipone po felgi, jer ja sam imao valvoline jako davno(10+ godina) i uzasno je spricao po felgi.
Cak mi i motul zna zaspricati felgu, ne tako strasno, ali ipak da.
 
Kak je rekel Mladen namažite sa neostikom i niš nebu špricalo :mrgreen:
 
mladen59 said:
:misli: Po čemu si zaključil da je super??? Tak možeš i sa Neostikom namazat lanac i super, sve čisto, niš ne baca. Sprej koji niš ne baca i nije tolko dobar koliko ga Vi hvalite, zašto ?  Zato jer je očito pregelast i jako se zaljepi za lanac i kad se lanac zagrije ne uspjeva ga razbacat po cijelom lancu i dijelovima koji su izloženi trenju. Lančanici usljed trenja na rolice istiskuju sprej a on je tolko ljepljiv i krut da ostane istisnut na dijelovima lanca na kojima nema trenja i kontakta s lančanicima a sprej koji šprica po felgi nije tolko ljepljiv i gelast kad se zgrije razbaca se po cijelom lancu i stalno se prelijeva po njemu, točnije stalno "radi", normalno kod preljevanja nešto špricne i po felgi.  :misli: (y)
                             
                             

....paaa mogao bi namazati i neostikom kad bi ovaj imao antifrikciona svojstva i dodane inhibitore protiv korozije.
Ovako, "sprej koji se ne razbacuje" ipak je dobar, bolji od ovog drugog, manje viskoznosti. Ne zbog toga što ga neće biti na felgi pa nema gnjavaže sa čišćenjem već zbog njegove velike adhezione sile koja mu omogućava da ostaje točno tamo gdje i treba biti (između osovinice i rolice). "Sprejevi koji se razbacuju" uslijed djelovanja centrifugalne sile (koja je u ovom slučaju veća od adhezionih sila) bivaju izbačeni iz područja viskog trenja (ili visokoh tlakova)  i stoga je njihov učin upitan. Dakle ja glasam za "ljepljive" sprejeve.

Primjetio sam kako mnogi "zagrijavaju" lanac prije podmazivanja. To nije potrebno i štoviše mislim da je štetno a evo i zašto.
Suvremena sredstva za podmazivanje lanca sadrže...recimo "otapala"... koja im garantiraju malu viskoznost neko kratko vrijeme (sredstvo za podmazivanje je vrlo rijetko). Sredstvo male viskoznosti (rijetko) uslijed kapilarnog djelovanja biva "usisano" pored gumene brtve (x ili o - ringovi) na vrlo uzak prostor između osovinice i rolnice.
Nakon par minuta (2-3) "otapalo" će ispariti sredstvo će se "gelirati" i zalijepiti na mjesta gdje su trenja i tlakovi najveći.
Ukoliko sredstvo prskate na "ugrijani" lanac "otapalo" će ispariti u par sekundi a time će biti onemogućen ulaz maziva u procjepe.

Ugrijavanje lanaca je "stari" recept kad se lanac podmazivao uljem iz kantice i time se umjetno smanjivala viskoznost ulja radi olaksanog prodora ulja u uske prostore.

Prije SVAKOG podmazivanja lanca potrebno je isti oprati ( NE IVASOLOM-agresivan je za gumu a od gume su načinjeni brtveni prsteni na rolnicama lanca) kako bi se omogućio prodor novonanešenog mazivog sredstva u sve uske prostore

 
... petrolej, četkica za :brush:, Motul i .


 baci par točkica na felgu, ali WD-40 skine i kraj priče  :mrgreen:


(ionako mislim staviti "zlatni" D.I.D. pa se previše ni ne trudim da traje  :LOL: )